קחי לך כמה דק'…

נוסעת מפה לשם…
משרד, עבודה, איפור, שיווק, כלבה, משפחה, חברים, סידורים…
השנה האחרונה טסה לי בכזו מהירות שאפילו לא הספקתי לנשום ולהבין מה קורה סביבי.
עולם הבלוגספירה עבר אף הוא לא מעט השנה ונדמה כי המילה הכתובה קצת ננטשה לטובת ערוצי היוטיוב אך משהו בי מסרב לזנוח את המילה הכתובה, בעיני יש בה כח ויכולת אמיתי לגעת באנשים ואף לבנות עולמות שלמים ברגע.

נדמה כי נותרו מעט אנשים המאמינים בה כמוני ועל כן, כשמיכל פורטמן, חברה/קולגה סיפרה לי על היוזמה האחרונה שלה כל שרציתי לעשות הוא לחבקה.
מיכל מכירה לא מעט מובילי דעה בארץ ובעולם והחליטה להשיק מיזם חדש – מעין שגרירות אקסלוסיבית של בלוגרים וביקשה כי אקח חלק ואהיה מהראשונות המצטרפות לרשת השגרירות שלה.
מעוניינים להגיש מועמדות לשגרירות, שלחו הודעה בעמוד הנחיתה: http://bloggersembassy.com/

כחלק מהשיחה עם מיכל שיתפנו זו את זו בעומס הקיים בחיינו, ניסינו להשלים פערים בזמן שהטלפונים צלצלו ברקע והיינו חייבות להמשיך לשגרת חיינו, בשניה האחרונה של השיחה, מיכל הבטיחה לי כי תדאג לי פסק זמן
ואני צחקתי בקול גדול וחשבתי לעצמי "ממש !!"

ואז זה קרה…
בעודי יושבת אל מול מסך המחשב, מוטרדת משלל המשימות שעליי לבצע, הגיע שליח עם סל קניות נוסטלגי קטן וחמוד ובו חב' מוצרים מבית ספא "כולה"
כולה ספא סט מוצרים

ספא "כולה" מבית comme-il-faut (קום איל פו) הינו ספא לנשים בלבד! שכל מטרתו הוא להעניק לך כמה רגעים לעצמך, חל איסור מוחלט להכניס אליו גברים, טלפונים סלולריים, מחשבים ועגלות. בספא "כולה" תוכלי ליהנות ממגוון טיפולי פנים, עיסויים, טיפולי מניקור ופדיקור ללא כל הפרעה – רק את והמחשבות שלך.

במגוון הטיפולים המוצעים שולבה סדרת טיפוח יחודית – פרי יצירתו של ד"ר דבור (מרצה לפרמקולוגיה קלינית, ביוכימיה וצמחי מרפא בבית הספר לרפואה ובמכללה האקדמית צפת) אשר שמה דגש על שימוש בחומרי גלם טבעיים שמקורם בין אוצרות הטבע הגליליים כגון נבט חיטה, שמן שקד מתוק ומגוון צמחי מרפא.

האריזה נקייה וללא התוויות הייתה יכולה להיות סתם עוד אריזה אלא שהקונספט של ספא "כולה" ממשיך גם כאן, תחת הכותרת ABOUT TIME. על כל מוצר תווית המזכירה לך להעניק לעצמך כמה דקות ביום לפנק את עצמך.

כולה סדרת טיפוח

על צנצנת קרם הידיים צוין "קחי לעצמך 2 דקות לטיפוח ידייך" על שמן עיסוי הגוף צוין "העניקי לעור שלך 12 דקות של הנאה" וכן הלאה… אני מודה כי אהבתי את הקונספט מאד, במיוחד נוכח שגרת החיים האינטנסיבית שאנו מנהלות בכל יום ועל אף שאני לרוב מתעצלת כשזה נוגע לטיפוח הגוף שלי, קשה לי להתעלם מהאריזה המבצבצת אליי מן המדף ודורשת ממני להקדיש רק כמה דקות ספורות לטיפוח גופי במיוחד כשהיא מזכירה לי כי מדובר בדיוק ב 4 דקות ולא יותר.

בסדרה הנפלאה, תמצאו קרם ידיים עשיר, סבון טבעי מבוסס שמן זית (מומלץ לאוהבי הלוונדר), קרם רגליים למניעת סדקים וריכוך העור, חלב גוף קטיפתי ומפנק ושמן עיסוי שלא זז מחדר הרחצה שלי.
אז גם אם אני לא מקפידה לטפח את כל הגוף בכל ערב, אני כן מקפידה בכל יום לבחור את אחד מן המוצרים ולהיענות לדרישת התווית והגוף שלי 😉

אם חשקה נפשכם בסדרה תוכלו למצוא אותה גם חנויות הדגל של comme-il-faut וכמובן בספא "כולה".

כתיבת תגובה

