שינויים

תקופה לא קלה עברה עליי שכללה בין השאר, שפעת מהקשות שחוויתי, את מותה הפתאומי של צ'וקה הכלבה האהובה שלי ולחץ אינסופי בעבודה. מנסה להתאושש ולחזור לעצמי ולבלוג ומתקשה, אך זוכרת כי אלו הדברים הקטנים בחיים שעושים את ההבדל וכי יש בהם לא מעט שמחה.

הגיעו לשולחני לא מעט מוצרים, נרכשו פריטי לבוש הורסים בשבוע האופנה PLUS SIZE וגם תסרוקת חדשה ונהדרת שנראה לי שהיא אחלה התחלה לחזרה לשגרת הכתיבה שלי כאן.

כמעט כל חצי שנה שאני מחליפה צבע שיער או תסרוקת. העובדה ששיערי לבן מגיל 17 בערך, הפכה אותי לנועזת ולפחות סניטמנטלית כשזה וגע לשיער שלי, יחד עם זאת בריאותו כן חשובה לי ואני מקפידה לחפש מוצרים המאפשרים לי ליצור שינוי במינימום נזק וכך יצא שהחלטתי לנסות את סדרת צבעי השיער החדשה של JUL PRO. COLOR NO AMMONIA – PERMANENT CREAM COLOR – סדרת צבעי שיער ללא אמוניה המאפשרים גם הבהרה של השיער מבילי לרצוח אותו.

למי מכן שלא מכירה את מותג JUL  המותג שייך ליבואן אינדולה בישראל "גדעון קוסמטיקס" אשר מקפיד להתחדש ולחדש כל הזמן. הייתי ממליצה לכל אחת מכן לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלהם ובמידת הורך להתייעץ עימם. בכל פעם שביקשתי לעצמי שינוי פניתי להתייעצות לגבי איש מקצוע באזור מגורי המתמחה במה שאני מבקשת והם תמיד ידעו לכוון אותי ולעזור לי.

ונחזור לצבעי השיער JUL PRO. COLOR NO AMMONIA – PERMANENT CREAM COLOR
כבר מהכותרת ניתן להבין שיחודיות צבע שיער זה נעוצה בעובדה שאינו מכיל אמוניה. יחד עם זאת הוא מאפשר להשיג כיסוי מושלם של שיער השיבה. על פי החברה הפורמולה מבוססת על מים תרמיים הנשאבים ממעיינות חמים ומכילים ריכוז גבוה של מינרליים יקרים אשר ידועים כבעלי השפעה מטהרת המטיבה עם תחושת עור הקרקפת וממריצה את קצב זרימת הדם ההיקפית המובילה חמצן וחומרי הזנה לשיער.

JUL PRO. COLOR NO AMMONIA – PERMANENT CREAM COLOR

וכך, בביקורי האחרון בבית "גדעון קוסמטיקס" הסמוך לבייתי, הוחלט לעשות שינוי בצבע שיערי ,להבהיר אותו מעט ולקצר אותו על מנת לאפשר לו לצמוח בריא ויפה. תספורת הקארה הקלאסית קיבלה טוויסט עדכני ומודרני בעזרת שילוב גוונים והשיער על אף התהליך הארוך נשאר רך ונעים למגע. כמו כן, תהליך הצביעה עצמו היה ידידותי מאד, ללא ריח או הרגשת צריבה.

בנוסף לצבע הנפלא הייתי חייבת טוויסט נוסף  ועיצבתי את שיערי בעזרת מסלסל שיער ויצרתי גלים רכים המזכירים מאד את שנות השלושים הכה אהובות עליי.

שחר גפני

אז מה דעתכן על השינוי האחרון ? האם התחברתן ? האם הייתן מציעות לי שינוי נוסף או אחר?
אני חייבת להודות שהחוויה בבית "גדעון קוסמטיקס" תמיד מקצועית, נעימה ואדיבה והלוואי וכל אנשי המקצוע היו כה ידידותיים ללקוחותיהם.
 

 

 

 

 

מחשבה אחת על “שינויים

להשאיר תגובה

