צבעוני זה כאן

חוזרת לעצמי לאט לאט ומגלה שכיף לי להתאפר כל בוקר, משהו באוויר השתנה ומתקופה מאד ארוכה שכל מה שרציתי זה איפור טבעי כמעט נטול, הגעתי לתקופה שבא לי צבע והרבה.

את פלטת הצלליות הבאה, איילינר וצללית הקרם (בעפרון) מבית PUPA קיבלתי במתנה מחבר טוב שרצה לשמח אותי ואין לו מושג עד כמה השיג את המטרה. תודה לך רונן 3>

121

שלושת מוצרי האיפור האלו כאילו יוצרו עבורי. זוג צלליות בצבעים ניגודיים שהחיבור בינהם נראה כמעט בלתי אפשרי הפך עד מהרה לצמד האהוב עליי בשילוב שני המוצרים הנוספים כאן.
את האיפור התחלתי בצללית הקרם הכחולה, מדובר בעפרון צללית כחול מסדרת עפרונות העיניים הרב שימושיים של PUPA הנקראת Made to Last, בסדרה 12 גוונים מרהיבים ועמידים במים.
אין כאן עבודה מדוייקת, פשוט משיכה קלה של העפרון על גבי העפעף וטשטוש עם האצבעות.

12540768_934888826546866_332258196226269480_n8776

ניתן להשתמש בהם כבסיס נפלא לצלליות או בפני עצמן כצללית או כאיילינר בסמוך לקו הריסים. אם אני זוכרת נכון, העלות של כל עפרון היא 49 ש"ח וכמעט תמיד יש ב PUPA מבצעים. אני מודה שאני אוהבת את העפרונות האלו ולו בגלל שאני יכולה לזרוק אותם לתיק ולהשתמש באופן חופשי כשאני בדרכים.

את הצללית הכחולה משכתי על העפעף התחתון ורק בשליש החיצוני שלו, בחלק שנשאר הנחתי את הגוון הצהוב מזוג הצלליות המרהיב. ומעל לצללית הכחולה את הגוון הסגול. הסוד כאן הוא שלא צריך לדייק, קל ומהיר וצבעוני.

20151122_074609.jpg

זוג הצלליות לקוח מסדרה הנקראת !VIVA CARIOCA VAMP ,קולקציה צבעונית בהשראה ברזיליאית אקזוטית שכבשה אותי ועשתה לי שמח בשניה. עלות זוג צלליות 59.90 ש"ח

10622877_713401832028901_1125207072087903188_n.png

בתום הנחת הצלליות, הדגשתי את קו הריסים באיילינר VAMP ובמסקרה שחורה אף היא מסדרת VAMP שאני מקפידה לרכוש בשנים האחרונות שוב ושוב.

12240919_10153631161357850_429442950919335997_o

כפי שתוכלו לראות, התוצאה המתקבלת צבעונית אך לא באופן מוגזם משהו בצבעוניות הזו דורש איזשהו ניקיון ועל כן בחרתי לאסוף את שיערי, ללבוש חולצה שחורה מחויטת. המראה מוקפד אך עם טוויסט.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו להודות לכולכם על שעקבתם אחרי המתרחש אצלי בחודשים האחרונים באהבה גדולה. קיבלתי אינספור הודעות פרטיות, מיילים ומילות תמיכה, אפילו מתנות קטנות שמטרתן לשמח אותי. אני מודה שכוחן של הרשתות החברתיות ומערכות הבלוגים למינהן עדיין מפתיע אותי. לא חסר רוע אי שם… אך לעומתו, כמות הטוב והאהבה עצומה.

תודה לכם 3>

 

מחשבה אחת על “צבעוני זה כאן

כתיבת תגובה

