קיץ 2016 הולכים לים

סוף סוף הקור התפוגג לו ורוחות קיץ חמימות עוטפות אותנו. תמיד הייתי אדם ששונא קיץ, תמיד היה לי חם ומעיק אבל איכשהו השנה החלטתי לחבק את הקיץ ולאפשר לעצמי ליהנות ממנו. השנה החלטתי להפסיק להתחבא ולחשוף זרועות, ללכת לים ולבבוש בגדי ים, החלטתי לשחק עם צבעים ולהשתולל עם המראה שלי.

קולקציית הלקים האחרונה מבית OPI התאפיינה בגווני פסטל רכים ועדינים שאיכשהו עדיין אפשרו לי להרגיש קצת יותר נועזת מבדרך כלל. קולקציית Soft Shades מורכבת מ 6 גוונים חלביים רכים אך בעיני יש להם טוויסט נפלא, לא עוד לבן פרנץ' סתמי או ורוד עדין שניתן למצוא בכל מקום.

OPI SOFT.jpg

בקולקצייה תמצאו את הגוונים הבאים:

Composition1 softshades 2016 קולקציית סופט שיידס פסטל 2016 מחיר ליחידה 65 שח ניתן להשיג ברשת אפריל ובמכוני הטיפוח צילום יחצ
It's in the Cloud – גוון לבן בגימור כסוף רך ועדין – טבעת יהלום לצדו תהלום אותו.
This Cost Me a Mint – גוון ירקרק בהיר, כמו ניצני הפרח לפני הפריחה.
Stop, it I'm Blushing – גרסה חלבית לורוד בייבי, בהיר בהיר בהיר
It's a Boy – הגוון המושלם לחדר של תינוק בן יומו – תכלת צח וטהור של עננים.
I Am What I Amethyst – גוון הלבנדר הסגלגל – בעונת הפריחה שלו .

והבחירה שלי:
One Chic Chick – צהוב חלבי, כמו יוגורט אננס טעים ומרענן שאני פשוט מתה על הצבע שלו.

20160412_133714

 

המריחה שלו קצת פחות אטומה מאחרים ונדרשות 3 שכבות כדי להגיע לכיסוי אטום אבל בעיני זהו הצבע המושלם לעונה הנוכחית.

גם בגזרת סנדלי וכפכפי הקיץ היו לא מעט חידושים לאחרונה ואני שכבר 4 שנים ברציפות צועדת בכל קיץ עם סנדלי איפנמה נוחות ויפות, רצתי לבדוק מה חדש.

IPANEMA המותג הברזילאי האהוב, אשר כבש את רגליהם של מיליוני אנשים בברזיל וברחבי העולם, השיק לאחרונה את קולקציית הקיץ שלו שפשוט הפילה אותי לרצפה. סגנון הקולקצייה נע בין אורבאני לנשי- רומנטי, וכוללת מבחר דגמים ועיצובים חדשניים, המאפשרים לך לשמור על מראה נשי וקלאסי ביום וזוהר בערב.

ולמינימלסטיות שבנינו, שיתוף פעולה מרגש במיוחד של מותג IPANEMA עם המעצב התעשייתי האהוב עלי בכל הזמנים, פיליפ סטארק מעניק אלטרנטיבה מדוייקת ונכונה לכפכפים מסוג שונה. סטארק שכלי הבית שלו כבר מזמן נחשבים ליצירות אומנות של ממש ניקה מכפכפי הקיץ את על העיטורים והצבעוניות ובחר בפלטת צבעיםשל גוונים טבעיים עם גוונים של פירות הדר הכוללים לבן, שחור, גוון מעושן, צהוב חומצי, כתום, ורוד, צהוב שקוף, וכתום שקוף. הדגמים הפשוטים והנקיים מתאפיינים בהידור אורגני, בטוהר, בקלילות תוך מתן כבוד לגוף האדם. הקולקציה המתמקדת בקיימות מיוצרת עם 30% חומרים ממוחזרים והיא 100% ניתנת למיחזור ובעיני היא לא פחות ממושלמת.

Grendha , מותג סנדלי וכפככפי קז'ואל לנשים, אף הוא מברזיל, שואב השראה מהרבגוניות של נשות ברזיל והעולם והשיק גם הוא קולקצייה מבריקה במיוחד, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים.

את כל הדגמים המופלאים האלו ניתן להשיג ברחוב יהודה מרגוזה 38 יפו, בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה http://www.ipanema.co.il

והנה אחד מן הדגמים שאני בחרתי להתהדר בהם הקיץ:

תוסיפו לכל זה בגד ים הורס מ ASOS , כוס יין ומה הפלא שאני מחייכת ?

כתיבת תגובה

