קולקציית קיץ 2016 HAGARA – ללבוש או לנטוש ?

אני חושבת שניתן כבר לומר ללא כל ספק כי מה שהחל כבלוג איפור, הפך היום גם לבלוג אופנה ולייף סטייל. קשה שלא להרגיש את השינוי שחל בי בשנים האחרונות, אותו שינוי שגרם לי לחיות בשלום עם הגוף שלי, המראה שלי, עם מי שאני.

לאט לאט אני נחשפת ליותר ויותר מעצבי אופנה ורשתות אופנה המכירים בצרכי נשים שמידתן 40+ ואני מגלה שהמלתחה שלי מעולם לא הייתה כה צבעונית ושמחה. אחת מהרשתות אליהן נחשפתי ממש לאחרונה היא רשת "הגרה" בה מידות הבגדים נעות בין 38-54. אני חייבת להודות שעברתי ליד סניפי החברה לא פעם אך מעולם לא טרחתי להיכנס כי לא חשבתי שיש לרשת מה להציע לי.

העניין הוא כזה, כשהפרזנטורית שלך במידה קטנה ממה שאתה מוכר, איך לקוחה כמוני תדע שדווקא אצלך היא תמצא מענה ? אני לא מאשימה את רשת הגרה, מדובר בחולי של לא מעט רשתות המעניקות מענה למידות פלוס. הפחד להציג את עצמך כחנות לשמנים או הפחד להציג פרזנטורית שהיא לא דקיקה כי אולי הבגדים לא יראו עליה טוב (שטות מוחלטת אגב) הוא פחד שהרוב נופלים בו.

אבל הנה… הושקה לה קולקציית קיץ לשנה זו ופתאום גיליתי עולם חדש של אופנה, בדים, גזרות וצבעים ואפילו זכיתי להגיע להשקת הסניף החדש שנפתח לאחרונה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ולפגוש את פרזנטורית החברה, הגברת האדיבה והסופר אינטליגנטית, שירז טל.

לרשת "הגרה" מעל ל 20 סניפים בפרישה ארצית ובשיחה קצרה עם מר סולי כרמי מנכ"ל החברה גיליתי כי בסופו של יום, מעבר לפרנסה ולהכל… הוא שם בעיקר בשביל החיוך של אשתו ובנותיו כשהן סוף סוף מוצאות בגדים נפלאים שגורמים להן להרגיש נפלא. אז כן… אני מודה… רשת "הגרה" גרמה גם לי לחייך.

קולקציית בגדי הקיץ שלהם מתאפיינת בפרינטים סופר צבעוניים, במשחקים של שחור ולבן, בפרחים ובבדים רכים וגולשים שגרמו לי להרגיש טוב כמעט בכל דבר שמדדתי.

את מסע המדידות שלי התחלתי בעזרתה של רינה קציף הנהדרת, סטייליסטית ומנהלת סניף קניון וייצמן סיטי בתל אביב אשר בחרה עבורי שמלה שחורה קטנה (כזו שחייבים שתהיה בארון) שגרפה עשרות רבות של לייקים בעמוד הפייסבוק שלי ואני מודה שגם אני התאהבתי בה.

משם עברתי לפריט קצת יותר קלאסי בגזרה אך עם פרינט שמעניק לו טוויסט ובשילוב עם הנעליים הנכונות (LADY COMFORT), תסרוקת אסופה ועגילי חישוק זהובים. זהו אחד הפריטים אהובים עלי.

משום מה בזמן האחרון, אני חוזרת אל גווני האפור והשחור, אל שילובים של שחור ולבן. משהו בי התבגר קצת ועל אף אהבתי הרבה לצבע, אני מגלה שאני לא מתחבאה יותר מאחורי השחור אלא משתמשת בו כדי להדגיש את הדברים שאני רוצה. הנה עוד כמה פריטים שווים שמצאתי ברשת הגרה.

 

וגם….איך אפשר שלא להציג את אותו הבגד בשתי מידות שונות ולהוכיח פעם נוספת שניתן לקחת פריט נפלא ולהתאימו לכל מידה !!! אז קבלו את שירז טל במלא הדרה ואני לצידה.

אבל צריך גם קצת צבע בחיים, ולא יכולתי לעמוד בפיתוי של השמלות השמחות האלו והחולצה האפרסקית המושלמת שלפניכם.

אז כן, רואים שמישהו בהגרה אוהב ומבין נשים. ניתן למצוא שם דגמים קלאסים וסקסיים לצד פריטים צעירים ושמחים או צנועים לשומרות המסורת שבנינו, תמהיל הביגוד שם כזה שאני חושבת שהייתי יכולה למצוא שם פריטים גם לסבתא שלי, לאמי ולי. גם בגזרת המחירים להגרה יש מה להציע עם הנחות מועדון שוות, ממש לאחרונה רכשתי פריטים מהקולקצייה החדשה ב 40% הנחה ובלי אותיות קטנות ומעצבנות אז כל הכבוד להם על זה. למעשה, אין לי הרבה ביקורת על רשת הגרה אך אם יורשה לי רק "הארה" אחת, תנו לנו להכיר אתכם, תאפשרו לנו לראות בשילטי החוצות והפרסומים שלכם את העובדה שהבגדים הנפלאים שלכם מתאימים גם לנו,
שימרו על הפרזנטורית שלכם אך הוסיפו לצידה עוד אחת, אחת שהיא במידה שלי, במידה של נשים שהן לא באמת דוגמניות. הראו לנו איך בכשרון רב עיצבתם ביגוד שיראה יפה על שירז טל וגם עלי אחרת נמשיך לחלוף על פני החנות בחוסר מודעות מוחלט וחבל.

רשת הגרה, לגמרי ללבוש !!!

להשאיר תגובה

