מניקור זהב !

גמילת הכסיסה שלי כבר הפכה לשגרה ואני שמחה לדווח שאני מצליחה להתמיד ולשמור על ציפורניים מסודרות ומטופחות גם בתקופות היותר מטורפות אצלי. מכיוון שאוסף הלקים שלי החל לאבד פורפורציות, הצבתי לעצמי חוק ברור ואני עומדת בו: "לק נכנס, לק יוצא", על כל לק שאני קונה, אני תורמת אחד ישן יותר.

הרבה פעמים אני מגלה שאני קונה עוד ועוד גוונים רק כי משעמם לי מהקיים ומחפשת דרכים יותר יצירתיות להוציא את המירב מאוסף הלקים שיש לי במקום לקנות עוד ועוד ללא הכרה וכך יצא שהכרתי את גולדי פורמן. GOLDY


גולדי
בחורה צעירה ומלאת כשרון ואמביציה וכן כן….זה השם שלה בתעודת הזהות – תאמינו לי שבדקתי את זה ! לגולדי היה חלום והוא לאפשר לנשים כמוני שמשתעממות מהר ואין הרבה זמן להתעסקות מיותרת ליצור נייל-ארט מושקע ברגע.

גולדי הקימה חנות און-ליין תחת הכותרת "GoldNails" ובה ניתן למצוא את כל האביזרים הדרושים ליצירת מניקור ששווה זהב ! בחנות משולב בלוג מלא בטיפים והסברים המקלים על החיים וכל אחת יכולה להיות עכשיו המניקוריסטית של עצמה בקלות יתרה.

את דרכי בנייל ארט התחלתי בספקנות יתרה ועל כן, רכשתי תחילה את ערכת ההתנסות המכילה כמות יפה של שבלונות לציפורניים, פינצטה, לטקס מקצועי להגנה מלכלוך, גלילי סלוטייפ דקים מרהיבים וגלוייה המסבירה היטב כדי להיעזר בכולם במחיר של 99 ש"ח בלבד.ערכת-התנסות-של-גולדניילס-1024x908.png

אגלה לכם שהערכה הזו היא הדבר הכי טוב שקרה לי לאחרונה. שבלונות הציפורניים של גולדי הן הדבר הכי נוח וקל לתוצאות מרהיבות ברגע, אין התעסקות עם חותמות ולכלוך ועצבים… מדביקים מורחים ובורחים ! מתאים לי וללו"ז העצבני שלי בול !

בחנות ניתן לבחור סוגים שונים של עיצובים, מבחר שבלונות הציפורניים מגוון ומונה כ 40 דגמים כשגולדי מקפידה לעדכנו ולהוסיף עוד ועוד דוגמאות לפי דרישת לקוחותיה. אגלה לכם כי לאחרונה דאגה גולדי להוסיף דגם לבקשתי, כזה שיתאים לאוהבי כלבים כמוני.

אם תשאלו אותי, בגולדנייס שני מוצרי חובה שישנו את עולמכן. הראשון: לטקס נוזלי לציפורניים

לטקס נוזלי לציפורניים גולדניילס

שיחסוך לכם כמויות אצטון וקיסמי אזניים לניקוי לכלוך מעיצובי מרבלינג, אומברה, החתמות או סתם מריחה עקומה של לק כמו במקרה שלי. מורחים, מחכים שיתייבש, מורחים לק ואז בעזרת פינצטה מושכים בעדינות והלטקס יוצא עם כל הלכלוך שעליו ומותיר את הציפורן נקייה ויפה.

השני: שמן הזנה לציפורניים שהתגלה כלא פחות מקסום !!!

13442665_1730993033810441_6480379002975677980_o

הוא מוגש באריזת עט נוחה ועל כן הולך איתי לכל מקום בתיק. בשימוש קבוע הוא משפר משמעותית את מרקמו של העור העוטף את הציפורן והכי חשוב, הוא מכיל את שמן עץ התה שסגולותיו ידועות לכל כשזה נוגע למניעת פטרת, טיפול באקזמות, אלרגיות וריכוך העור.

והנה כמה דברים שאני עשיתי בעזרת המוצרים של גולדי:

אז תנו לעצמכן צ'אנס, בהשקעה כספית קטנה תקבלו הרבה מעבר לעוד מוצר. תקבלו שירות כמו בחו"ל, איכות, זמן איכות עם עצמך כי איך אפשר שלא ! ומניקור שתוכלו להשוויץ בו כי אחרי הכל – הוא פרי ידיכן !

 

 

 

6 מחשבות על “מניקור זהב !

כתיבת תגובה

