הגרה – ממשיכה להפתיע

אירועי הקיץ החלו… מסיבות בריכה, חתונות, מסיבות רחוב, מופעים וכו'.. לצערי אם את נערה במידה גדולה או אשה שמידתה מעל ל 40, תגלי כי בגדי ערב כמעט ובלתי אפשרי למצוא ברשתות הגדולות, דבר אשר יאלץ אותך בסופו של יום לפנות אל מעצבות קטנות שאמנם נפלאות אך יקרות בהרבה מסיבות ברורות.

אז עשיתי מעשה, בדקתי מס' רשתות אך לשווא. יחד עם זאת, לשמחתי גיליתי כי בדיוק החודש הושקה מיני קולקציית ערב ברשת "הגרה" עליה כתבתי פה בעבר כשהצגתי את קולקציית הקיץ הנוכחית.

על פניו ממבט ראשון קצת חששתי שכן קולקציית הערב כולה מבוססת על הצבע השחור. בתור מי שזרקה מהארון שלה כמעט כל פריט שחור בשנים האחרונות כי נמאס לי להסתתר,  תהיתי אם אצליח למצוא כאן חידוש אמיתי או פריט שירגש אותי. ממש רציתי להביא לכן בשורה ואני שמחה לספר כי הצלחתי או יותר נכון, הגרה הצליחו.

משחקים של 4 גוונים שולטים בקולקציה – שחור ולבן, זהב וכסף אך בשילוב נכון עם פריטי הקולקצייה הנוכחית, ניתן להוסיף צבע לכל העניין.

השמלה הנוכחית עשויה מבד קליל (לדעתי כותנה) והיא נוחה בטירוף ויכולה להיות נהדרת בשילוב שרשרת זהב ארוכה ותיק קלאצ' בשחור ולבן. העובדה שיש לה כיסים הופכת אותה לעוד יותר נפלאה בעיני. היא שמלה שתשרת אתכם בישיבה במסעדה או במסיבת רחוב ומתאימה לכל גיל בשינוי אביזרים. תוסיפו לה צמיד ניאוני גדול וזוג עגילים מפלסטיק וגם נערה צעירה תהנה ממנה.

השמלה הבאה, תפתיע אתכם ממש:

תשבו חזק, כי מה שאתם רואים פה זו לא שמלה וזו הגיאנות של הקולקצייה הנוכחית ! מדובר בגופיית בייסיק ארוכה ונוחה שעליי ישבה כמו שמלת המיני המושלמת ועליה ניתן לשלב פריטים שונים כמו את עליונית השיפון הזו ששילבו בה  בד זהוב אשר הופך אותה מפריט משעמם לפריט זוהר ונפלאה. שני פריטים אלו אומצו באהבה גדולה אל המלתחה שלי.

אם אינך אוהבת זהב בחרי לך עליונית אחרת, כמו את זו למשל שהפכה את הגופיה לשמלה ארכיטקטונית עם טוויסט ברגע.

התקשיתי לצלם אותה ובמציאות היא הרבה יותר מיוחדת, יש בה השפעה ויקטוריאנית מובהקת, משחק הנפח בחלק התחתון הופך אותה מסתם עליונית שיפון לפריט מלא שיק, מעניין אותי לנסות אותה על גופייה זהובה או כסופה יכול להיות מושלם.

אתם רואים נכון – פרחים ! ולא שחור !!! שמלה זו אמנם לא מהקולקציית הערב אך מי תעז להגיד כאן שהשמלה הזו לא מושלמת לחתונה או לדייט רומנטי במיוחד ? פרינט פרחוני טרופי, בשילב בד קליל ושקוף שמונח גם הוא על גופייה קלילה וצמודה בירוק זית (שוב משחק שילובי הבדים עושה את שלו).

בלילות הקיץ החמים אין דבר מעיק יותר מבדים כבדים ושרוולים חונקים ועל כן תוכלו גם למצוא את שתי השמלות הנפלאות האלו שבשילוב עם נעל העקב הנכונה, זוג עגילים ארוכים ותיק כתף יראו מיליון דולר.

השמלה הבאה שגרמה לי לחייך, אף היא מקולקציית הקיץ הרגילה, גרמה לי לחשוב על שייט או על מסיבת בריכה טובה, גווני הג'ינס הולכים להיות חזקים הקיץ והגרה הצליחו בענק לדעתי עם השמלה הכביכול פשוטה הזו. בד נעים וקליל, תפירה מדויקת וצבע מושלם !

ניתן לצרף חגורה אם רוצים או זוג משקפי שמש גדולים וסנדלים וללכת להסתובב במרינה. שמלה נהדרת לדעתי לחתונות שישי קז'ואליות. ונעבור לעוד כמה פריטים, היו סובלניות איתי, אנחנו לקראת סיום.

עכשיו, בואו נפתח את זה, שלוש השמלות חמודות ונפלאות, סביר להניח שיותר ליום יום מאשר לאירוע20160707_185440.jpg וכולכן הייתן אומרות לי שמבין כל השלוש השמלה האמצעית נראית הכי פחות טוב ויש מצב שהייתי
מסכימה אתכן, אלא שכאן נכנס תפקידו של סטיילינג טוב.

קחו את השמלה האמצעית שיש בה משהו מאד פינאפי כמעט שנות ה 50 ותצרפו לה בלייזר אדום ו…

העניין הוא כזה, לפעמים צריך לחשוב מחוץ לקופסא, להעז ולנסות גם דברים שבחיים לא היינו חושבים שיעבדו יחד.

גם אני בהתחלה נמנעתי מחלק מהפריטים כי בראש לא הצלחתי לדמיין איך הם ישבו על הגוף שלי או אם אני בכלל אלך איתם. כמעט שפספסתי את שמלת השחור זהב שהצגתי בפניכם בתחילת הפוסט כי בראש שלי כשראיתי אותה על הקולב, חשבתי לעצמי שזה יותר אמא שלי מאשר אני… ובכן התפוח לא נופל רחוק מפולניה 🙂

ואם יש משהו ללמוד מזה הוא שצריך לפעמים לשחרר ולנסות. למדוד בגדים לא עולה כסף !! ואם תגלו פריט יוצא דופן שגורם לכן לחייך ולשמוח, רק הרווחתכן. אל תגידו "לא" , גם אם המוכרת לא מכירה אתכן ונראה לכן שפספסה בגדול… תזרמו איתה, תנו לה להציע לכם כי אולי רק אולי היא רואה משהו שאתם לא.

וכאן אנצל את ההזדמנות להודות לצוות הנפלא של הגרה קניון הזהב שהעניק לי גישה חופשית לצלם את כל הפריטים האלו עבורכן ואגלה לכן כי בקרוב אסע למפעל החברה כדי לשוחח עם מעצבות החברה ולהביא אליכן עוד רשמים. ולסיום קינוח של 3 שמלות נוספות ככה סתם בשביל הכיף. את המיני האדומה כחולה לקחתי ואני זוממת גם על אחותה התאומה שבשחור צהוב, זו השמלה הכי כייפית שזכיתי ללבוש בחודשים האחרונים ואני הולכת לחרוש עליה ללא כל ספק !

להגרה 30 סניפים ברחבי הארץ – אל תפספסו אותם !

 

כתיבת תגובה

