חדש על המדף

לפעמים פתרונות חכמים נופלים בחיקך בדיוק ברגע הנכון. החודשים האחרונים שלי עמוסים בטירוף ואני מוצאת את עצמי בדרכים מכאן לשם לכאן. בכל פעם שוברת את הראש איך להסתדר עם תיק קטן ככל הניתן והנה, פתאום הגיע אליי ארגונית חכמה מבית לייף – מותג הבית של סופר-פארם.

 

הארגונית מכילה 3 מברשות איפור קטנות, מיכל אישי למילוי בושם, מראה גדולה ונוחה ופצירה בעלת קצה מעוגל. העיצוב בשחור עם בטנה קטיפתית בורוד לוהט לגמרי עשתה לי את זה ואני מיהרתי לשדרג את הארגונית עם מס' קסמים קוסמטיים, פינצטה וכמה כלי תפירה ויש לי תיק חירום לכל מקום.

גם בגזרת האיפור יש חדש ואפילו עתידני לפי חברת FLORMAR.
FUTURE FLASH הינה קולקציית איפור חדשה מבית פלורמר אשר נוסדה במילאנו איטליה. בכל שנה החברה משיקה כ 6 קולקציות וכך מרעננת את קולקציית המוצרים הקבועה.רוצות לדעת מה חשבתי על המוצרים? הנה ההתרשמות שלי.

סדרת FUTURE FLASH מתאפיינת בגימורים שימיריים ואריזות כרומיות במראה עתידני.

פלורמר מחיר 85 שקלים צילום יחצBronzing Powder BP2

פודרות בתפזורת – FLASH VELVET POWDER: פודרה דקה במיוחד שגודל המולקולות שלה מיקרוני ועל כן מעניקה לעור גימור קטיפתי. מנסיוני, מוצרים מסוג זה מתאימים לצילומי HD אך שימו לב, פודרה זו מגיעה ב 3 גוונים כאשר להבנתי ישנה גם פודרה משזפת להללות ופודרה שימרית זוהרת בגוון מוזהב.

אני חייבת להודות שאני מתה על האריזות של הקולקציה, החל מאריזת הקרטון וכלה באריזת המוצר עצמו. אריזת המלחיה של פודרה זו הינה אחת היפות שנתקלתי בהן.

צלליות אפויות – FLASH BAKED EYESHADOW: כיאה לצלליות אפויות, צלליות אלו בעלות ברק יוצא דופן שכן הן מכילות אבקת פנינים.  הכמות קטנה ביחס לצלליות אפויות מתחרות ועומד תעל 2 גרם, יחד עם זאת איכותן מצויינת, אחוז הפיגמנט גבוה והן רכות ונעימות למגע.

סומק אפוי – FLASH BAKED BLUSH: סומק אפוי בעל גימור קטיפתי ונעים.

בדומה לצלליות, 4 הסמקים שבקולקצייה מתאפיינים בברק יוצא דופן, דוגמת הכוורת מוצגת גם כאן ואני מודה שהיא כובשת.  לפי החברה הסומק מכיל פילטרים נגת קרני UV, ויטמין E ופולימרים הסופחים שומן. מנסיוני, הסומק עשיר בפיגמנט, קל לטשטוש והטמעה ונעים למגע.

מומלץ להניחו עם מברשת קאבוקי. פלורמר צרפה לקולקצייה מברשת קאבוקי סינטתית עשויה טאקלון (סיבי ניילון) המתאימה למייקאפ נוזלי או אבקתי וכן לסמקים ופודרות.

מסקרה ופריימר ריסים / מסקרה לריסים ולגבות: בקולקצייה שתי מסקרות DUO. הראשונה דו צדדית המשלבת פריימר נפח לריסים המכיל קרטין ופרוקפיל אשר מסייעים בשימרה על בריאות הריסים ונפחם ומסקרה שחורההמכילה שעווה צמחית במקורה בצמח הבמבוק ושמן שקדים מטפח.

השניה, מסקרה לריסים ולגבות יחד – מוגשת ב 4 גוונים ובעלת פורמולה צמחית כמו של הקודמת שציינתי. האריזה גם בשתיהן ורודה ויפה שגורמת לרצות לקנות את כולן.

בקולקצייה גם 6 גלוסים חדשים המכילים שמן קוקוס וויטמין E להזנת השפתיים.

כתיבת תגובה

