איפור טבעוני, הפתיע גם אותי

קשה להפתיע אותי אחרי 14 שנות עשייה בתחום האיפור. יש לי היכרות נרחבת עם תחום פיתוח המוצרים, רגולציה ועוד ועל כן בכל פעם שאני מקבלת מוצר לידי, אני נגשת אליו בספקנות יתרה.

וכך, לפי כחודש ימים, הגיעה אליי חבילת מוצרים מבית mineralz

13642972_1770166809894946_1112640739_n(1)ואני העברתי אותם 7 מדורי גיהנום כדי להביא אליכן את רשמי באופן האובייקטיבי ביותר.

למי מכן שלא מכירה את המותג, מינרלז הינו מותג איפור ישראלי כחול לבן (שזה לבד כבר נותן לו נקודות זכות בעיני) בו כל מוצרי האיפור מינרלים ואינם מכילים כימיקלים מלאכותיים, תוספים, תוצרי לוואי של בעלי חיים,  שמנים מתעשיית הנפט וריחות סינתטיים. האיפור המינרלי מיוצר על ידי טחינה דקה של מחצבים טבעיים מהאדמה, לאחר סטריליזציה, תוך ערבוב עם פיגמנטים טבעיים למתן הצבע.

באתר החברה צוין כי המוצרים אינם מכילים טלק אך אני מקפידה להזכיר כי טלק הינו מינרל לכל דבר ואין לי ולו חצי דבר נגדו. עברו הימים בהם טלק הכיל אזבסט והוא בטוח לשימוש אך מי שחוששת, חברת מינרלז מעניקה גם לה מענה.

אם תשאלו אותי, החסרון במוצרים מינרליים נעוץ דווקא בהיותם מינרליים וככאלה, הם אבקתיים בלבד. מי שאינה מורגלת בעבודה עם מוצרי איפור בתפזורת תסתבך מעט בהתחלה אך עם הזמן כמו כל דבר בחיים, תרגול עוזר להגיע לשלמות ועל כן…

אם ניצא רגע מהקופסא ונסתכל באובייקטיביות על המוצרים – לא הצלחתי למצוא בהם כל פגם. לידי הגיעו מגוון סמקים, שימרים, צלליות וברונזרים אבקתיים.

20160708_223031 - Copy

אז נתחיל באריזה עצמה, העיצוב מינימליסטי, אלגנטי ויפה. בכל שימוש ניתן להוציא כמות מדודה של חומר אל מכסה הצנצנת בטפיחה עדינה, הודות למסננת שבפנים – דמיינו מלחיה קטנה ומלאה כל טוב.

Untitled-1

למרביתם מרקם משיי וגימור מבריק אך עדין אשר הוכיח את עצמו כמתאים לכל אחת שרק איפרתי בחודש האחרון. מבין הסמקים והברונזרים התאהבתי בעיקר ב 3 על אף שכולם באמת מושלמים.

130סומק 130 Bed of Roses הינו גוון קורלי יפיפה ששימש אותי גם כסומק וגם כצללית ולעיתים גם כשפתון בערבוב עם חמאת שיאה טבעית או גלוס שקוף קלאסי. הגימור שלו בשונה מאחרים הוא גימור מאט ואולי זו הסיבה שנשבתי בקסמיו. למי שמאד בהירה מומלץ להשתמש בכמות קטנה שכן הפיגמנט שלו חזק. טיפ מקצועי קטן שאולי יפתיע את חלקכן, באחד מנסיונותי ערבבתי אותו עם מייקאפ נוזלי וקיבלתי קונסילר כתמתם שניטרל בקלות כהות אפורה שלרוב קשה לנטרל.

132סומק 132 Desert Rose הינו גוון ורוד קר שמתאים במיוחד לבהירות כמוני עם נטייה לאדמומיות. גם אותו ערבבתי לא מעט וניסיתי לבדוק מה ניתן לעשות איתו. כסומק הוא מושלם בעיני וגם כצללית. הפיגמנט שלו עשיר ולרגעים נדמה כאילו הוא מעט מבריק. לרוב מאד קשה למצוא סמקים בגוון קר ואם הייתי צריכה לבחור סומק אחד שילווה אותי לאורך כל השנה – זה בהחלט הסומק הזה. מי שרוצה לנצל אותו לעוד שימוש, יכולה לערבבו עם לק שקוף והיא תקבל לק ורדרד נפלא (לא לשכוח לערבב לפני כל שימוש).

570-1ברונזר 570 Lovestoned בעל גוון ברונזה מבריק ומנצנץ שיפיל כל אוהבת שימרים מושבעת. אני יכולה לכתוב פה מיליון מילים אך בסופו של יום אין צורך, הוא פשוט מושלם !

הוסיפו אותו על גבי שפתון ניוד וקיבלתן שפתון מטאלי יחודי משלכן שיקבל אינספור מחמאות.

גם בגזרת הצלליות, יש למינרלז מה להציע, אני התנסיתי ב 4 גוונים שהאריזה לא עושה עמם חסד. הם הרבה יותר יפים על העור.

20160708_225215 - Copy

214 Glorious  הינה צללית דואו כרומית מטורפת ביופייה והיא לחלוטין הפייבוריטית שלי לצד צללית 16 Fade to grey שהפכה להיות המועדפת שלי בזמן האחרון כבסיס לאיפורים מעושנים הודות לצבעה האפור היחודי שמתואר על ידי מינרלז כאפור בדיל.

מכיון שאיפור מינרלי הינו אבקתי, לכלי העבודה יש חשיבות יתרה שכן עבודה עם מברשת לא מתאימה תקשה בטשטוש הפיגמנט העז והנחת המייקאפים והפודרות באופן אחיד. גם בנושא הזה הרימה מינרלז את הכפפה ויצרה ליין מברשות ישראלי כחול לבן מצומצם אך מדויק לצורך העניין. המברשות עשויות שיער סינטטי רך ונעים למגע כולן בעלות ידית נוחה לאחיזה בגימור מאט עם הדפס שם החברה שמעניק להן מראה יוקרתי שאהבתי במיוחד.

כבר חודש ימים שאני משתמשת אך ורק במברשות שלפניכן, העברתי אותן התעללות מכוונת ולא רק עם מוצרי מינרלז. מברשות העיניים 5 ו 6 מושלמות להנחה וטשטוש של צלליות, מכיון שהן סינטטיות, העזתי לטשטש איתן גם קונסילר והן הוכיחו את עצמן כראויות גם לשימוש זה.

במברשות הסומק 3 ו 4 השתמשתי להנחת שימרים, סמקים וברונזרים והן בהחלט מוצלחות אך לא הבחנתי במשהו יחודי שגרם לי לחשוב "וואו" אך הן ראויות וטובות לכל אחת.

דווקא ממברשת מספר 2 שבמבט ראשון ממש אהבתי, התרשמתי פחות, היא מיועדת להנחת פודרה אך לטעמי סיבי המברשת ארוכים מידי ואותי היא בעיקר משמשת לניקיונות מאשר להנחה. מברשת איכותית וטובה אך אישית פחות התחברתי אליה.

ואחרונה חביבה, המברשת שהייתי לוקחת איתי לאי בודד ואני מוכנה לעבוד חודש שלם בחינם עבורה, מברשת מייקאפ 01 שהיא לחלוטין מברשת המייקאפ הטובה ביותר שניתקלתי בה בעשור האחרון. אורך הסיבים מדוייק, היא לא שותה כמויות של חומר. מטשטשת באופן מושלם וגם אחרי שבוע של התעללות ללא שטיפה (שלא כהרגלי) חזרה למצבה המקורי וממשיכה לעשות עבודה נפלאה. מצרפת לכן תמונה מאתר מינרלז להתרשמות ואם עוד לא רכשתן אותה, הזדרזו ועשו זאת ולא תתחרטו.

ואם לסכם, אם את טבעונית המחפשת מוצרי איפור טבעונים שלא נוסו על בע"ח וכי אינם מכילים חומרים שהם לא מינרליים ואפילו כשר לשימוש בשבת, אם את מחפשת ליין מברשות איפור נטול אכזריות. מינרלז היא לגמרי התשובה הישראלית והאיכותית ביותר שתמצאי. לאתר מינרלז לחצי כאן

4 מחשבות על “איפור טבעוני, הפתיע גם אותי

  1. פוסט מצויין, ויופי של סקירה ! שומעת רק תשבחות על המותג הזה. מעבר לאתר שלהם האם ניתן להשיג את המוצרים גם במקום אחר (קוסמטיקאיות אולי? ) אשמח למענה 🙂 תודה, לידיה.

    אהבתי

  2. פינגבק: איפור טבעוני, הפתיע גם אותי – סקירה בבלוג של שחר גפני – מינרלז

כתיבת תגובה