מכף רגל ועד…יד

מגיע שלב בחיים שיש לך הכל וכל שנה לקראת יום ההולדת שלך, אנשים מתחילים לשבור את הראש מה לקנות לך. ברור שתמיד יהיה עוד תכשיט או עוד בושם…תמיד תהיה עוד איזשהי שטות כזו או אחרת שתאהבו בדיוק לכמה חודשים ואז גם היא תהפוך לישנה ולא מעניינת.

והנה רגע לפני יום הולדתי ועם הגעתו של תאריך יום הולדתה של אימי היקרה, הפעלתי את כל אנשי היח"צ שאני מכירה והתחננתי, תמליצו לי על משהו שהוא לא עוד מוצר כמתנה…

מסעדות זה נחמד אבל… איפה המתנה ? כנ"ל לגבי אטרקציות שבסופן אתה נשאר עם זכרון בלבד… לבסוף החלטתי לשלב וכך, אימי היקרה נאספה מתחנת הרכב שבעיר מגוריי הדרומית מוקדם על הבוקר ונסענו יחדיו אל בית "קפה גן סיפור" בחולון לארוחת בוקר קסומה, טעימה ועם שירות מחוייך, מהיר, אדיב ונפלא.

משם הצפנו לכיוון ת"א אל שדרות יהודית 14 בתל אביב לחוויית מניקור ופדיקור מפנקת מכף רגל ועד יד. OPI TLV היא חנות מותג שבה מרוכזים כמעט כל מוצרי OPI תחת גג אחד וכוללים 500 גוונים של לק מכל הקולקציות, 200 גוונים של ג´ל לק, ליין מוצרי מניקור-פדיקור בעלי פורמולת אנטי אייג´יניג וזאת בנוסף למוצרים בלעדיים של OPI שלא הייתה אפשרות להשיגם בישראל עד כה.

חשוב לי להדגיש כי קבעתי תור מראש מספר שבועות קודם לכן שכן היומן שם עמוס ומתוקתק להפליא, אל תמתינו לרגע האחרון ואל תקחו צ'אנסים. כמו כן, הקפידו להגיע בזמן או אפילו להקדים מעט על מנת שתוכלו באמת ליהנות מהחוויה כולה מבלי להיו בלחץ.

OPI TLV מעוצבת נפלא, המקום אמנם לא גדול אך גם כשהיו בו 5 אנשים במקביל + 3 אנשי צוות, לא הרגשת זאת וזאת הודות לחלוקה גאונית לאזורים שגרמה לך להרגיש שאתה במקום הכי גדול ומרווח שיש. באזור הכניסה, ממש משמאלך, סטנדים צבעוניים ומלאים בכל גווני הלק שרק יכולתם לדמיין ואני הרגשתי שם כמו ילדה בחנות ממתקים וכבר דאגתי לשים עבור אימי ועבורי מספר בקבוקים לרכישה בהמשך היום. בסמוך אליו עמדת הקופה שמאפשרת רכישה שקטה מבלי שכל נמצאי המקום ישמעו או יהיו מעורבים בדבר.

ממול לכניסה עמדת הפדיקור עם זוג כורסאות נוחות שאפשר כמעט להרדם עליהן.

ומימין עמדות המניקור, מרווחות ומוארות היטב המאפשרות שיחה אינטימית וחמה עם זו שלידך או עם אשת המקצוע המטפלת בך.

תפריט הטיפולים ב OPI TLV  אמנם לא זול אך מאפשר לכל אחת להתפנק בתקציבים שונים, אינך חייבת לבחור בטיפול היקר ביותר או הארוך ביותר.

20161007_122618

בחרתי לפנק את אימי בטיפולים המלאים – פדיקור פרימיום ומניקור פיינשמקר (הרס אותי השם הזה – כפולנייה זה הרגיש לי ממש בבית ) ואני התפנקתי במניקור המלא גם כן. אז נכון שהשארתי שם סכום לא מבוטל (כי גם נרכשו מלא מוצרים על הדרך) אך משהו בשלוות הצוות ובחיוך האינסופי של כל אחת ואחת מהן, משרה עלייך שלווה ותחושת סיפוק לא מוסברת שגרמו לי להפנים שגם לי מותר פעם אחת לשכוח מהכל ופשוט ליהנות ולהפסיק את המירוץ המטורף הזה שנקרא החיים שלי.

למניקור שלי בחרתי שלא להגדיר את הגוונים בעצמי אלא להעניק לצוות יד חופשית ולאחר שהתיעצו שתיים מהן, נבחרו למניקור שלי 3 גוונים שהם "הכי אני" כאילו הכירו אותי מזה שנים.

המניקור הנפלא הזה שרד כמעט שבוע ימים והיה שורד יותר אלמלא הייתי מסירה אותו בעצמי כדי ליהנות גם מהרכישות שלי.

ואכן, נוסו לאחרונה לאוסף הלקים המכובד שלי מספר לקים חדים מקולקציות שונות.

מקולקציית וושינגטון שהושקה ממש לאחרונה נוספו לחיקי 2 גוונים חמים וסתווים שברור לי שאחרוש עליהם כל החורף. קולקציהת וושינגטון נבנתה בהשראתה של השחקנית קרי וושינגטון המגלמת את דמותה של "אוליביה פופ" בסדרת הדרמה הפוליטית והממכרת "סקנדל".

אני מודה שזו אחת הקולקציות הכי אהובות עליי, אין שם גוון שלא אהבתי ומרקם הלקים נהדר ועמיד. תוסיפו לזה את העובדה ששמות הלקים גאוניים כמיטב המסורת ב OPI

גוון נוסף שלא יכולתי לוותר עליו הוא חלק מקולקצייה חדשה דנדשה שממש עכשיו OPI משיקים בישראל בהשרתה של אודרי הפבורן ותפקידה בסרט Breakfast at Tiffany's

ותודו שהוא פשוט אבל פשוט מושלם !!!!

לסיכום, אמא ואני חגגנו יום קסום יחד עם ארוחה טובה, חברה טובה, פינוק שהתאים לנו בול והרבה ממתקים שילוו אותנו עוד הרבה זמן ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לצוות OPI TLV שעשה הכל אבל הכל כדי שנרגיש נסיכות לרגע אחד, שזרם עם ההומור השחור של אמא ושלי ושדאג לנו במקצועיות שאין שני לה, אמא ואני עדיין מחייכות, תודה לכן !

 

כתיבת תגובה

