הדרך הנכונה להפוך לבלונדינית !!!

כבר מספר חודשים שאני בלונדינית, השאיפה היא לאט לאט לחיות בשלום עם שיערי הטבעי שאפור כבר מאז ימי התיכון (נפלאות הגנטיקה) ולהפסיק לצבוע אותו כל שבועיים. אז כן…. אחרי שנים של מלחמה בשיער הלבן והמתנה אינסופית לרגע שבו אוכל לעבור לבלונד, סוף סוף נמצא פתרון לנזק הנגרם לשיער כתוצאה מתהליך ההבהרה.
תכירו את OLAPLEX , הדרך הנכונה להפוך לבלונדינית !!! למי שטרם שמעה אודות אולפלקס – מדובר בתוסף צביעה פרי פיתוח אמריקאי המתקן תוך כדי את צביעה/הבהרה את מבנה השיערה.

olaplex

כל מי שאי פעם צבעה או הבהירה את שיערה, מכירה את תחושת היובש, כמות הקצוות המפוצלים, שבירת השיער והתסכול הנובע מהנזק הרב שנותר הרבה מעבר להתלהבות הראשונית לאחר צביעה. במשך שנים פינטזתי לעבור לבלונד אך המעבר מצבע אדום או שחור כמעט ובלתי אפשרי וכל איש מקצוע איתו התייעצתי אמר לי פשוט להימנע שכן הנזק יהיה כזה שיש מצב שאאבד את כל שיערי ועל כן ויתרתי על חלום זה.

אך כיום, לאחר שנים של פיתוח, סוף סוף נמצא פתרון וגם אני יכולתי לעבור לבלונד. אולאפלקס יובאה לארץ על ידי חברת גדעון קוסמטיקס, יבואנית אינדולנה ויצרנית JUL ולמען האמת, החברה היחידה שאני סומכת עליה בכל הקשור לשיער שלי. את שיערי אני מעצבת אך ורק אצל אנשי מקצוע אשר מרכז ההדרכה של גדעון קוסמטיקס הכירו לי והשידוך מאז למעצבי השיער בר דבוש ושמואל מיכלסון רק עושה לי טוב.

סדרת אולאפלקס מכילה 3 שלבים עיקריים כאשר 2 מהם מתבצעים כבר בתהליך הצביעה אצל מעצב השיער ושלב שלישי שאת מבצעת בעצמך בנוחיות ביתך. OLAPLEX הוא תכשיר ללא סיליקון, סולפטים, פתאלטים, DEA, אלדהידים או גלוטן ולא נבדק מעולם על בעלי חיים והוא מחבר מחדש את הקשרים הדיסולפידיים בשיער. קשרים בשיער הנשברים עקב טיפולים כימיים, טיפולים מכאניים או טיפולים שכרוכים בחום. אולאפלקס מתאים כמעט לכל סוגי השיער, פועל גם בשיער אסיאתי וגם בשיער מערבי, אפרו-אמריקני, שיער שעבר טיפולים כימיים בעבר, שיער בתולי ואפילו שיער העובר החלקות ואת השיער שלי שעבר כבר ביליון מדורי גיהנום הוא הציל !!!

בשינוי האחרון שערכתי, כדי לחיות עם השורשים שלי בשלום, החלטנו שלא לחמצן את כל השיער אם כי לבצע גוונים עדינים אשר ישתלבו עם שיערי הלבן, האפור והבלונד שנשאר…

שינוי שבהחלט גרם לי לחייך !

לסיכום, התייעצו עם מעצב השיער שלכם, בקשו ממנו לעבוד עם אולפלקס ואם אינו מכיר את הסדרה, הפנו אותו אל גדעון קוסמטיקס שכן אין שום סיבה שלא יכיר את המוצר הכי חדיש והכי טוב שקיים היום בתחום עיצוב השיער. אין שום תירוץ מבחינתי לא לדעת על פתרונות טובים שבסופו של יום מגנים עלייך ועל שיערך.

 

מחשבה אחת על “הדרך הנכונה להפוך לבלונדינית !!!

  1. נראה טוב, רק חבל שלא צילמת את הלפני, רק את האחרי, מה גם שלא ידוע איזה גוון רצית להגיע לעומת מה שיצא, אמנם זה נראה טוב עלייך רק חסר פה עוד אינפורמציה, אשמח לעדכון נוסף 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה