שגרה זה רע ?

שיגרת טיפוח טובה, היא דווקא שגרת טיפוח שמשתנה ומתעדכנת כל הזמן בהתאם לאורח החיים שלנו, מזג האויר, מצב הרוח ועוד..

אמנם אנחנו אנשים של הרגלים אך לא פעם נרגיש כאילו אותם מוצרים שאהבנו, איבדו מיעילותם. צריך להבין שגופנו בכלל ועורנו בפרט משתנים כל הזמן ולא פעם מפתחים עמידות למוצרים כאלו ואחרים. כמי שסובלת מסבוריאה כל חייה, אני כל הזמן מנסה לחדש את שגרת הטיפוח שלי ולמצוא תכשירים חדשים שיעזרו לי לשמור על עורי בקצב החיים המטורף שלי.

כשאת רצה ממקום למקום ונוסעת מעיר לעיר, לא פעם את צריכה לחדש את האיפור של או לתקנו לחלוטין. אחד המוצרים שנכנס לאחרונה אל תיק האיפור האישי שלי הוא מגבוני פנים מבית ניוטרג'ינה בניחוח אשכולית.

מגבוני פנים ניוטרוג'ינה.png

כבר שנים שאני משתמשת בתרחיץ הפנים מסדרת האשכולית כך שהניחוח בעיני לא פחות מחלומי. המגבונים (25 במארז) רכים ונעימים למגע, מסירים שאריות איפור ולכלוך ומשאירים את העור נקי ורענן. מגבונים אלו הם פתרון אידאלי לאשה בדרכים.

תכשיר ניקוי פנים נוסף שהפתיע אותי ברמות אחרות מגיעה דווקא מגזרת הלואו קוסט.

DERMAOR.jpg

רשת ביוטיקייר השיקה לאחרונה מוס לניקוי פנים מסדרת DERMAOR. נוסחה טיפולית ידידותית לעור, ללא סבון, ללא SLS, ללא שומן וללא פראבנים מתאימה באופן כמעט מושלם לעור הסבוראי שלי. היא מסירה עודפי חלב והפרשות שומן באזורים הבעייתיים ומעניקה לעור מראה מאט ומסירה איפור בקלות יתרה. אני ממליצה בחום לרכוש ולנסות. במחיר של 16.5 ש"ח זה כמעט פשע להשאירה בחנות.

החורף האחרון התאפיין בלילות קרים במיוחד ואלו הפעילו את השפעתם על עורי. על מנת להעניק לעורי לחות ולהגן עליו מהתייבשות, הקפדתי להשתמש לא רק בקרם לחות אם כי לפרגן לעצמי במסכות לחות מבית "מאליס".

maelys

Maelys הינו מותג מוכר אך אם טרם זכיתן לשמוע עליו, כדאי שתקשיבו טוב. מסיכות הבד מכילות חומצה היאלרונית ומעניקות הזרקת לחות תוך 10 דקות, מרעננות ומשפרות את מראה ומגע העור. הן לא זולות לצערי אך במקרי חירום בהחלט הצילו אותי ועל כן אני מחזיקה קופסת SOS קבועה אצלי.

גם עור השפתיים ניזוק מהקור ואין אחד או אחת השנה שלא נצפתה עם שפתון לחות כזה או אחר. גם פה התנסיתי בכמה וכמה סוגים ו 2 בלטו מעל כולם.

הראשון: שפתון מרגיע חמאת קקאו המכיל חמאת קקאו, ויטמין E, נוגדי חמצון חזקים וחומצות שומן מסוג אומגה 3 ואומגה 6.

השני: שפתון טיפולי לריכוך השפתיים מבית דר עור המכיל ויטמין E ומסנני קרינה מהשמש.

 

סך הכל העונה הקרה עוברת עליי בשלום ואני מאמינה שזה קשור מאד לעובדה שאני כל הזמן מתאימה את שגרת הטיפוח, התזונה ובכללי את ההרגלים השונים שלי לאורח החיים והשינויים שאני חווה. האם גם אתן עשיתן שינוי בשגרה שלכן לאחרונה ? שתפו אותי..

 

 

כתיבת תגובה

