קולקציית קיץ 2017 הגרה

החודשים האחרונים היו מאתגרים מאד ברמה האישית והמקצועית ואני עדיין עובדת על למצוא את עצמי מחדש. בכל פעם שהחיים שלי מקבלים טוויסט אני מרגישה צורך לרענן את המלתחה שלי. העניין הוא שזה לא כזה פשוט, כבר הרבה זמן שאני לא מוצאת פריט שממש מלהיב אותי, האחרון שכן, היה פריט מעודפים שנרכש במקרה ברשת SO SIMPLE שמחיריה הגיעו לרמה שאני פשוט כבר לא יכולה ליהנות מהם וחבל.

אז כהרגלי, צעדתי לבדוק את קולקציית הקיץ של רשת הגרה. שם איכשהו אני תמיד מצליחה למצוא דברים שאני אוהבת והמחירים לא קורעים אותי. מדדתי כמעט את כל הקולקצייה עבורכן. 15 פריטים שונים ולו בשביל שכל אחת ואחת תוכל להתרשם מהמגוון ותחליט עבור עצמה אם מתאים לה או שווה לה לתת קפיצה אל אחת מחנויות הרשת.

אז נתחיל בשני פריטי חובה, כל אחת זקוקה לפחות לפריט ג'ינס אחד במלתחה שלה. שמלות הג'ינס שמדדתי גרמו לי להרגיש הכי נפלא שיש. מחד הן סקסיות וחוגגות כל קימור במידת ה 48 שלי ומצד שני עדיין שומרות על אלגנטיות ונוחות כך שהן מתאימות מבחינתי ליום ולערב.

20170606_18140720170606_180905

זוג הפריטים הבא שמדדתי הוא 2 גרסאות לשמלת ה"קולור בלוק" הזו:

20170606_180416

השמלה נוחה, נעימה על הגוף ובעיני מתאימה בעיקר לשעות היום שכן הבד ממנה עשוייה יותר פשוט, ייתכן ומדובר בכותנה. אני באמת חושבת שזה השילוב המושלם בין צבע, נוחות וקז'ואליות.

20170606_18060420170606_180304

הפריט הבא, בעיני סוג של אזעקת טרנד. בכל קיץ, מתחילים להופיע פרינטים טרופיים כאלה ואחרים. לפני שנתיים היו אלה עלי דקל ירוקים אשר כיכבו בכל רשתות האופנה והנה גרסה קצת בוגרת יותר לאותם הפרינטים. אישית אהבתי אותה מאד.

20170606_170751

אני חייבת להודות, בשמלות, הגרה פשוט יודעים את העבודה. כמעט כל שמלה שלבשתי הייתה מוצלחת כפי שתראו גם בהמשך אך לצערי, אני שדווקא ממש ציפיתי לנסות את מגוון האוברלים שהשיקו לאחרונה, גיליתי שכנראה למידתי ולמבנה הגוף שלי, עוד לא פיצחו את הנוסחה אך אין לי ספק שעל אחרת הם יראו מיליון דולר.

20170606_163431

20170606_164124.jpg

כן, אוברול ואני… לא הדבר הכי מחמיא אך אין זה אומר שהתייאשתי. שאר הפריטים שמדדתי היו כל כך מוצלחים שפשוט התחשק לי לקנות הכל!

ראו לדוגמה את השמלה האדומה הזו שגרמה לי לרגע להרגיש בהוליווד: שמלת קולר שופעת בד, מחשוף קלאסי עדין וצבע אדום מדויק. או את שמלת הפרחים שכאילו יצאה מהסט של סדרת הקאלט "מאד מן".

גם השמלות הבאות ושילוב הטייץ עם הטוניקה שימחו אותי, משהו בהן היה קצת יותר שובב ואחר, בהחלט הצלחתי לדמיין את עצמי חורשת על כל 3 הסגנונות האלו.

דבר אחד הייתי רוצה שיקחו לתשומת ליבם בהגרה וזה נושא המידות. אני מידה 48 וכל פריט שמדדתי והתאים לי היה אמור כביכול להיות באותה המידה אלא שחלק מהפריטים היו במידה 2, חלק 3 ו  4 ואפילו 5. לא הצלחתי להבין את ההגיון, אם 2 ו 5 הם אותה המידה, מדוע לא לציין זאת בגלוי ולחילופין למה לא לעמוד מאחורי המידות האמיתיות שהצבתם לכם מאז ומעולם?

אבל התנחמתי, תחום נוסף שהגרה מתמחים בו וטרם מצאתי רשת שבאמת משתווה להם, הוא תחום הבייסיקס, כל נושא הטייצים, גופיות, עליוניות… איכות התפירה מטורפת, צפיפות הבד גבוהה וההתאמה תמיד מושלמת. אגלה לכם כי יש לי לא מעט גופיות בייסיק מבית HAGARA והן משמשות אותי כשמלות! כן, כן… כשמלות מיני הכי כיפיות ונוחות שיש. מצרפת מעל חולצת אוברסייז ואני מסודרת. נוח לי במקסימום 🙂

20170606_184216.jpg

ולסיום השארתי את הבסט של הבסט בעיני, שמלה שמדדתי בשני גוונים שונים ואני מאוהבת בה עד הגג. נוחה, אלגנטית, קלאסית, מודרנית ווינטג'ית כאחד. כן, אני יודעת שאני נשמעת קצת לא שפויה אבל השמלה הזו, כמה שהיא פשוטה, ככה היא מפוארת בעיני.

20170606_16515720170606_16552820170606_16533820170606_165543 אני חושבת שמתחילים להרגיש שינוי ברשת HAGARA, יותר צבע, יותר פשטות ויותר פריטים שיתאימו לנשים גם בגילי. אני בהחלט מקווה שהקולקציות הבאות יהיו מוצלחות באותה מידה כי עושה רושם שהגרה לאט לאט דוחקת מהמלתחה שלי את כל המתחרים. בחיי שבקצב הזה אני צריכה לרכוש מניות בחברה ומאמינה כי הם עוד יפתיעו אותנו בדרכם עם הזמן.

אז האם אתן מסכימות איתי? איזה פריט מהקולקציה הכי אהבתן? שתפו אותי, אשמח לשמוע מכן.

 

 

5 מחשבות על “קולקציית קיץ 2017 הגרה

    • מסכימה איתך, פשוט צריך סובלנות לחפש ולעבור על דברים ואפילו להעז לנסות דברים שעל הקולב אולי לא ימצא חן בעיננו.

      אהבתי

  1. אני לא מסכימה , עדין הבגדים אינם מחמיאים. בתור אשה מלאה למדתי כמה דברים על לבוש. ראשית הצווארון מדגיש צוואר עבה. הגזרה ללא חיתוך או כפתורים מגדיךה את החזה ומדגישה כל גרם בבטן.
    הבדים הרכים נופלים על כל תבליט ותכסית. אני חושבת שהיו להגרה בגדים יותר מדוייקים וכעת אני לא מוצאת שם שומדבר שמחמיא. מצטערת.

    אהבתי

להשאיר תגובה

