10 המוצרים האהובים עליי מבית ביוטיקייר

את אהבתי לחברת ביוטיקייר מעולם לא הסתרתי, בזמן שרבים הופתעו מהחיבור של מאפרת לחברת הלואו-קוסט, אני מצאתי בחברת ביוטיקייר חברים טובים ומשפחה. שיתוף, הפעולה בנינו הוביל לפיתוח של לא מעט מוצרים ולהקמת חנות וירטואלית המאפשרת לכל אחד ואחת באשר הם, לרכוש ממיטב מוצריה בקליק אחד. לאחרונה חגגה ביוטיקייר 25 שנים להיווסדה וזו הזדמנות נפלאה להעלות כאן את 10 המוצרים האהובים עליי.
1

1. הראשונה וזו שתמיד דיברתי עליה היא לא אחרת מצללית הגבות המפורסמת המחולקת לשני גוונים משלימים, המאפשרים התאמה מושלמת לכל גוון גבה. זהו המוצר הכי נגנב מתיק האיפור שלי וכולן מבקשות אותו לעצמן.

22. מייקאפ מוס: אולי המייקאפ המפתיע ביותר בשוק כיום. כמאפרת במקצועי, הורגלתי לעבוד עם מותגי יוקרה וכשניסיתי אותו לראשונה הייתי בהלם מאיכותו הגבוהה עד שהפך למייקאפ האישי שלי, בו אני משתמשת על בסיס יומי. הוא מעניק לעור מרקם נפלא ואחיד, עמיד לאורך שעות גם בתנאי לחות והוא ללא ספק אחד ממוצרי הדגל של החברה.  לסדרת מייקאפ המוס ישנה סדרת בת נוספת המכונה "אפרו מוס" ובה גוונים לכהות העור שביננו. מומלץ בחום גם לשימוש מקצועי לביצוע הצללות רטובות (מורפולגיה).
3

3. אמנם אני מאלו שמשתדלות לוותר על פידור בתהליך האיפור, ועובדת אך ורק עם מוצרים אשר אינם דורשים פודרה, אך עדיין חשוב וכדאי להחזיק בכל תיק איפור, פודרה אחת שקופה וטובה שאינה מחזירה אור ותעניק מרקם מאט במידת הצורך. גם כאן מצאתי פתרון זול וסופר איכותי. פודרה HD גרוסה דק, דחוסה היטב ועד מהרה הפכה למוצר חובה בתיק האיפור המקצועי והאישי שלי. הקפידו לעבוד עם מברשת רחבה והמנעו מהנחת פודרה זו עם כרית פודרה. היא עושה עבודה מצויינת בכמות קטנה ומברשת פודרה רחבה תהיה מושלמת עבורה.

4

4. יש מוצרים שפשוט מזינים איזושהי התמכרות. במקרה שלי, שפתונים בגוון ניוד לגמרי ניצחו השנה. לא יכולתי לעמוד בפיתוי ורכשתי מספר יחידות מאודם העפרון בגוון ניוד מספר 207. כמעט בכל תיק ובכל בכל שולחן שלי תוכלו למצוא יחידה אחת ממנו. הוא שפתון הפגישות העסקיות שלי, שפתון הדייטים שלי, שפתון ה.. אופס שכחתי להתאפר שלי ועוד…

המרקם שלו נעים למגע, הוא אינו מייבש את השפתיים, לוקח לו נצח להיגמר ואולי זה פשוט בגלל שיש לי כל כך הרבה יחידות ממנו. הוא נכנס לכל תיק מבלי לטנף אותו, קל לשימוש ואחסון ובתכלס לא הצלחתי למצוא בו אפילו פגם אחד. בסדרה תמצאו גם גוון קורל משגע שמספרו 202, אל תוותרו עליו, הוא מושלם לא פחות.

55. לרגל חגיגות 25 השנים של ביוטיקייר, החברה השיקה זוג שימרים (היילטרים) שעד מהרה כבשו את ליבן של רבות ובצדק! הם לא פחות ממושלמים. מרקם רח ונעים, אפקט מבריק נטול נצנצים המחמיא לכל גוון עור, אריזה אלגנטית ויפה ומחיר מצחיק. אם יש משהו שביוטיקייר טובים בו, זה לזהות טרנד חם ולהפוך אותו לסופר נגיש עבור כל אחת. אישית, אני מעדיפה את הגוון הבהיר יותר, משתמשת בו על בסיס יומי על עצמי וגם על לקוחות. ביוטיקייר פעם נוספת הוכיחו כי לצריך לשלם הון כדי לקבל מוצר איכותי וטוב. מבחינתי, מפסיקה לקנות את השימרים היוקרתיים והיקרים סטייל אסתי לאודר. פשוט אין בהם יותר צורך.

66. פדיות קוסמטיות, אין בלוגרית בעולם הבלוגספירה שלא שיבחה אותן אינספור פעמים. מוצר זול, נגיש ואיכותי. כשזה נוגע למוצרים מתכלים וחד פעמיים, אני באמת לא רואה צורך להשקיע הון. כריות הכותנה האלו נעימות למגע, משמשות אותי עבור ניקוי הציפורניים והאיפור. לאחרונה, ביוטיקייר אף שידרגו את האריזה ועיצבו אותה מחדש וזה אומר עליהם הרבה. סך הכל המוצר גם לפני העיצוב החדש, נמכר היטב ועדיין, ביוטיקייר לא מוותרים לעצמם ואחת לתקופה מרעננים עיצובים, מחדשים אריזות ומשקיעים בנו עוד ועוד וזאת מבלי לגרוע במחיר. כבר אמרתי שאני אוהבת אותם מאד?

77. מקלונים לשימוש קוסמטי, עוד מוצר שעבר עיצוב מחדש ומשמש אותי על בסיס קבוע. לכל מקלון שני צדדים, האחד עגול והשני מחודד וניתן בעזרתם לבצע תיקוני איפור ומריחת לק.

גם כאן תמצאו פערי מחירים הזויים בשוק, באריזת המקלונים של ביוטיקייר, תמצאו כ 80 מקלונים במחיר של 3.30 ש"ח. מחירם של מוצרים דומים בשוק עולה בעשרות ואף מאות אחוזים.

88. כמי שסובלת מסבוריאה כל חיי, החיפוש אחר תכשירי ניקוי לפנים, אף פעם לא עוצר. הכירו את מוס ניקוי לפנים – DERMAOR שמרגע השקתו לא עוזב את חדר המקלחת שלי. נוסחה טיפולית ידידותית לעור, ללא סבון, ללא SLS, ללא שומן וללא פראבנים. מתבססת על מיכל הקצפה מיוחד המחליף כימיקלים מקציפים. מאזנת עור מעורב עד שמן, מסירה עודפי חלב והפרשות שומן באזורים הבעייתיים ומעניקה לעור מראה מאט. מסירה איפור בקלות. מועשרת בצמחי מרפא כאלוורה, קמומיל ותה ירוק המקנים תחושת נינוחות לעור ותורמים להרגעתו. זהו ללא ספק, אחד מתכשירי ניקוי הפנים האהוב עליי, עלותו קטנה מאד ביחס למתחרים העומדים על עשרות שקלים ולעיתים גם מאות והוא מעניק תוצאה זהה אם לא טובה יותר. אני כן יכולה לשתף אתכם שהפיתוח של מוצר זה לקח זמן רב ונוסו מגוון רחב של פורמולות עד שהגיעו אליו, ביוטיקייר פעם אחר פעם מוכיחים כי הם לא מוכנים להתפשר על טיב המוצרים וכי בניגוד לחברות לואו-קוסט אחרות, מפתחים מוצרים בעצמם ולא מעתיקים אותם.

9. המוצר התשיעי הוא למעשה לא פריט בודד, אם כי סדרת מוצרים שלמה! סדרת אירגוניות האיפור והלקים של ביוטיקייר עשתה לי ולבנות משפחתי סדר בשולחן האיפור, התכשיטים ואגלה לכם כי לאחרונה גם במשרד.

Organizers.jpg

האימג' נלקח מעמוד הפייסבוק שלהם ומאז שעלה לאוויר כבר נוספה עוד ארגונית לתצוגת לקים. כל האירגוניות עשויות מחומר אקרילי איכותי, קלות לניקוי, מאפשרות אחסון של מוצרי איפור וקוסמטיקה, תכשיטים, ציוד משרדי, כלי תפירה וכל העולה על רוחכם.

10. גם המוצר האחרון ברשימה הוא למעשה סדרה ומדובר בסדרה שהיה לי בה קשר ישיר כי האמת שפשוט נמאס לי לרכוש נרות בחו"ל. מגוון הנרות הקיים בארץ יקר בצורה מחרידה ואיכות תמציות הריח נמוך בצורה מחרידה עוד יותר ועל כן, ביקשתי לקחת חלק בבדיקת מגוון הנרות כאשר היו בפיתוח. בסדרה 6 ניחוחות: וניל, מלון, קרמל, פאי אגוזים, מאסק ולבנדר ואני אומרת לכם, עוד לא נתקלת בניחוחות ברמה הזו בארץ!

20424206_1669806203065612_2596744952422581531_o

לסיכום, אמנם שיתוף הפעולה הרשמי שלי עם ביוטיקייר הסתיים לפני כמה חודשים לטובת פרוייקטים חדשים ומרגשים לא פחות, אך משהו באופי החברה, באנשים שמאחוריה, תמיד מחזיר אותי אליה. לאן שלא אלך, ומה שלא אעשה בחיי, ביוטיקייר היו ועדיין בני משפחה מבחינתי. עברתי איתם ולצידם יותר מ 5 שנות עשייה והם דוגמה ומופת לבניית עסק מצליח, מדוייק, חדשני ומתחדש ואין יום שאני לא עוקבת אחר העשייה שלהם ומתמלאה בגאווה על החלק בו לקחתי בעבר. 25 שנות עשייה הם לא דבר קטן ובהחלט רואים ומרגישים את השינויים שעברה ביוטיקייר מאז אותו סניף קטן בפורום באשדוד.

מזל טוב חברים יקרים שלי, אני גאה בכם ומאחלת כי תזכו לעוד שנות עשייה רבות ומבטיחה להמשיך לבקר בחגים כהרגלי.

להשאיר תגובה

