כך תבנו תיק איפור מקצועי בסיסי

לא פעם עולה השאלה ,"מה צריך שיהיה בתיק איפור?" מהם אותם מוצרים הכרחיים שנחשבים למוצרי בסיס בתיק איפור מקצועי. האמת שכמאפרת שאוהבת איפור ואוהבת לקנות איפור, משימת בחירת אותם המוצרים אינה קלה, הרבה פעמים אנו נוטים להתפזר ולקנות כל מוצר שנראה לנו קצת אחר ולבסוף מגלים שבזבזנו את כספינו לשווא. לצורך הכתבה הנוכחית שוחחתי עם כמה וכמה מאפרים ואלו המסקנות שהגעתי אליהם.

אך תחילה בטרם אתחיל לדבר על המוצרים עצמם יש לתת תשומת לב רבה לבחירת המזוודה המקצועית עצמה. חשוב לזכור שמזוודה נכונה תקל עלינו את העבודה בכל תנאי השטח שניקלע אליהם. על המזוודה להיות קלה ומלאת תאים קטנים וגדולים על מנת שתוכל להכיל את כל אותם מוצרים קטנטנים. למזוודות גדולות מומלץ שיהיו גם גלגלים ולו בשביל שלא נאלץ לסחוב אותה על גבינו בכל רגע נתון.

אם המזוודה בנוייה כתא אחד בלבד כדוגמת zuca שנמכרת במאק, מומלץ לרכוש תיקי ארגון שונים בגדלים שונים על מנת שנוכל לאכסן את מוצרי האיפור לפי נושאים, יתרון ענק יש בנרתיקים שקופים ואיכותיים כדוגמת אלו של ענבר גור אריה (ניתן להשיג אותם באתר שלה IGA)

וכעת נגיע לתכולת תיק האיפור, בתיק איפור מקצועי נמצא:

1. מוצרי איפור בסיס הלא הם המייקאפ, פודרה וקונסילר.

2. מוצרי איפור עיניים : עפרונות עיניים, צלליות במרקמים שונים, מסקרה, איילינר,3. מוצרי איפור פנים: סומק, ברונזר ושימר
4. איפור שפתיים: עפרונות שפתיים, אודמים וליפ גלוסים
5. אביזרים וכלי עבודה כגון מברשות, ספוגיות מייקאפ, כריות פודרה, מגבונים, ממחטות נייר, קיסמי אזניים ועוד.

1. מוצרי איפור בסיס הלא הם המייקאפ, פודרה וקונסילר:

מייקאפ: כמעט כל מאפר ששוחחתי איתו העלה בפיו את שמו של סדרת דאבל וור הידועה של חברת אסתי לאודר, סדרת מייקאפים אלו עמידה כל כך שהפכה עד מהרה למוצר הכרחי בכל תיק איפור. אין צורך לקנות את כל הגוונים, בחרו לפחות ארבעה: בהיר מאד, כהה מאד ושני גווני ביניים בעלי תת גוון שונה צהוב וורוד. את המייקאפים השונים ניתן לערבב על מנת ליצור את הגוון המבוקש, הערבוב אף ימקצע אתכם לקראת העתיד. אישית אני גם מאד אוהבת את סדרת קולורסטיי של רבלון איתה אני עובדת כבר יותר מ 6 שנים.

פודרה: אין מה לעשות, הקיץ הישראלי והלחות הבלתי נסבלת הופכים כל פודרה למוצר הכרחי, גם במקרה הזה אין צורך למהר ולרכוש את כל גווני הפודרה באשר הם, דאגו להחזיק בתיק האיפור פודרה שקופה וזו תתאים לכם כמעט לכל סגנון איפור.

קונסילר: דווקא במקרה הזה צריך שיהיה קונסילר אחד מעולה, מומלץ נוזלי בגוון כתום אפרסק לניטרול פיגמנטציה כהה, את שאר תיקוני הצבע ניתן לשלב יחד עם גווני המייקאפ.
ניתן במקום או בנוסף לרכוש פלטות קונסילרים מוכנות וחסכוניות אשר מכילות בתוכן את כל שתזדקקו לו.

2. מוצרי איפור עיניים : עפרונות עיניים, צלליות במרקמים שונים, מסקרה, איילינר וכו'.

צלליות: בתחום הצלליות יש לנו טייה להתפרע, כהתחלה צרו לעצמכם 2 או 3 סטים של צלליות אשר יהוו את הבסיס שלכם לכל סגנון איפור. סט ראשון יאחסן בתוכו צלליות יותר טבעיות בגווני החום והורוד לכל אותם סגנונות איפור רכים וטבעיים, בסט השני אחסנו צלליות בגווני הבורדו, כחול כהה, ירוק בקבוק עשיר וכדומה ליצירת מראות קצת יותר עדכניים ומעושנים ובסט השלישי אם הנכם נועזים ארגנו צבעים מרהיבים ומיוחדים כגון ירוק לימוני או כתום זרחני, אלו ישדרגו בנגיעת מכחול כל סגנון איפור. הקפידו להחזיק צלליות במגוון מרקמים: מאט, משי ומבריק.

טיפ קטן: דאגו להחזיק בתיק האיפור מס' צלליות אבקה בודדות אשר יכולות לשמש להארות מתחת לגבה והברקות. אין צורך בהרבה צלליות. בין 3-6 יספיקו כהתחלה.

איילנר: כיום כשטרנד האיילנר שולט חשוב לדאוג למוצרי תיחום נכונים ועמידים. רכשו לעצמכם איילינר במרקם ג'ל אשר יכול לשמש גם לתיחום העין הפנימי ויחודו בעמידות המופלאה שלו. החזיקו 3 גוונים חום, שחור וכחול כהתחלה.

עפרונות עיניים:  גם בתחום עפרונות עיניים, אין צורך להשתגע ולקנות את כל הגוונים התמקדו ב 4 גוונים עיקריים : חום, שחור,כחול ולבן.

מסקרה: בתחום המסקרות יש כל כך הרבה אפשרויות, מצאו את זו שנוח לכם לעבוד איתה, רכשו 2 מסקרות בצבע שחור כהתחלה, אחת מעבה ואחת מאריכה.

3. מוצרי איפור פנים: סומק, ברונזר ושימר.

קיימים בשוק אינספור גוונים של סמקים וברונזרים, בחרו לעצמכם לפחות שני גווני סומק מרכזיים, האחד ורדרד והשני מעין אפרסק אשר יכול להתאים לבעלות עור כהה, בנוסף רכשו ברונזר אחד אשר לביצוע הצללות ותיקון מורפולגי. כהתחלה אינכם חייבים לרכוש שימר, השתמשו בצלליות בהירות או צלליות אבקה, בהמשך תדעו לבחור את השימר הנכון עבורכם, יש שימר מבריקים יותר או פחות, קיימים מרקמים שונים, לבנתיים המתינו עם הרכישה הזו ונצלו את מה שכבר יש ברשותכם.

4. איפור שפתיים: עפרונות שפתיים, אודמים וליפ גלוסים.

עפרונות שפתיים: בדומה לעפרונות העיניים בהתחלה כדאי לשמור על מגוון צבעים בסיסי של עפרונות שפתיים. רכשו עפרון אחד בגווני הניוד הטבעיים, אחד אדום קלאסי, ורוד ובורדו וגוון חום, בהמשך תדעו לבחור לבד את הגוונים שאתם יותר מתחברים אליהם ואוהבים.

אודם: בדומה לעפרונות גם פה כדאי לרכוש מס' גוונים בסיסיים, זיכרו כי תמיד ניתן לערבב בינהם, החזיקו מס' גווני ניוד, אדום, ורוד וחום.

ליפ גלוס: במקרה של ליפ גלוסים, ההכרחי ביותר והבסיסי ביותר הוא גלוס שקוף לגמרי, אותו תוכלו להניח על כל אודם וכל עפרון, בנוסף תוכלו לערבב לתוכו גם צלליות אבקה על מנת ליצור גלוס מיוחד לצורך הפקה כזו או אחרת.

5. אביזרים וכלי עבודה כגון מברשות, ספוגיות מייקאפ, כריות פודרה, מגבונים, ממחטות נייר, קיסמי אזניים ועוד.

מברשות איפור:  הרבה פעמים אנחנו משקיעות באיפור הכי איכותי שיש אך מזניחות את נושא כלי העבודה שלנו, אך כלי העבודה בהן אנו משתמשות עושים את ההבדל בין איפור טוב לאיפור רע. על מנת להשיג טשטושים נכונים , מריחה אחידה ומיזוג מושלם של האיפור חשוב להשתמש במברשות איכותיות.

מברשות איפור נחלקות למברשות פנים, עיניים ושפתיים. הקפידו לרכוש לפחות 2 מכל סוג.

מברשות פנים: לאחר התלבטות רבה, המברשת ההכרחית ביותר ששמה צויין בפי כל אנשי המקצוע ששוחתי עמם היתה מברשת המייקאפ העגולה שכן היא רב תכליתית. איתה ניתן להניח מייקאפ, פודרה, וסמקים. מברשת נוספת הינה מברשת סומק רחבה ועגולה אשר משמשת להנחת הסומק וליצירת הצללות.

מברשות עיניים:  במקרה של מברשות עיניים הייתי ממליצה לדאוג לפחות לחמש: מברשת להנחת צללית, מברשת לטשטושים, מברשת איילנר, מברשת זוית ליצירת תיחומים ומברשת מסקרה לסירוק וסידור של הגבה.

טיפ קטן: מומלץ להחזיק בתיק האיפור מקלוני מסקרה חד פעמיים, אלו ישמרו על ניקיון המסקרה שרכשתם לאורך זמן, כמו כן העבודה עם מקלונים אלו תגן על הלקוחות מהעברה של חיידקים לאזור רגיש זה ועליכם מתביעות ותלונות.

מברשות שפתיים: נהוג לחשוב שמספיק להחזיק מברשת שפתיים אחת יחד עם זאת לאחר מס' שנות ניסיון הייתי ממליצה דווקא פה ליצור הרגלים שונים ולרכוש לפחות 2 מברשות שפתיים כהתחלה. לא תמיד יש לנו זמן לנקות את מברשת השפתיים ממאופרת אחת לשניה, ועל כן חשוב להחזיק מברשת נוספת בהישג יד.

אביזרים נלווים: בתיק איפור בסיסי כדאי שיהיו על בסיס קבוע המוצרים הבאים: ראי, ממחטות נייר, מגבונים להסרת איפור, ספוגיות מייקאפ, קיסמי אזניים מעץ, מספריים קטנות, קיט כלי תפירה קטן וחומר לחיטוי מברשות.

טיפ קטן: חשוב לזכור להחזיק בתיק האיפור את כרטיסי הביקור שלכם ! אף אין לדעת את מי תפגשו ולמי כדאי להשאיר את הפרטים שלכם !!!

בניית תיק איפור מקצועי נכון תקל עליכם בתחילת הדרך, תמנע הוצאה כספית מיותרת ותאפשר לכם לעבוד נכון במסגרת המגבלות הקיימות, אם אתם מתלבטים בקשר למוצר כזה או אחר, אם אתם חושבים שנדרש לכם עוד משהו קטן כדי ליצור את התיק המושלם אשמח לשמוע מכם

24 מחשבות על “כך תבנו תיק איפור מקצועי בסיסי

  1. את יכולה בבקשה לפרט אילו גוונים בדיוק של קולרסטיי של רבלון את ממליצה לרכוש?
    אני לומדת כרגע איפור ולא יכולה להשקיע בזה הון כיוון שאינני יודעת האם אעסוק בזה באופן מקצועי. כרגע זה רק תחביב ואני בעיקר מאפרת משפחה וחברות.

    אהבתי

    • בגדול הקבועים שלי בקולורסטיי הם אייבורי ובאף שהם הכי בהירים (אחד על תת גוון ורוד' והשני על צהוב) נטורל טאן שהוא גוון ביניים נהדר וקרמל שהוא כהה. ערבוב של ארבעת אלה מצליח להעניק לי מגוון מאד רחב של גוונים. בעניין קונסילרים אני מחזיקה גלגל קונסילרים של חברת טמפטו וכמה בודדים של מייקאפ פוראבר ומאק.

      אהבתי

    • הי הילה, בגדול האהובים עליי ביותר הם של חברת רבלון מסדרת קולורסטיי, מדובר באודמים נוזליים דו צדדיים בהם בצד אחד שפתון נוזלי ועשיר ובשני גלוס מבריך ונעים. הם הוכיחו את עצמם במהלך העשור האחרון שוב ושוב.

      אהבתי

  2. הי
    רציתי לדעת איזה מיקאפ את משתמשת לער יבש מאוד יש לי את הדאבל וואר והא ממש מדגיש את היובש של המאופרת

    אהבתי

  3. מדהים! זה בדיוק מה שהייתי צריכה כדי להשלים את החוסרים במזוודה שלי!!!:)
    יש מוצרים טובים שאפשר לקנות מהחנויות היותר זולות? כמו ביוטיקר, סקארה וכו…

    אהבתי

    • הי אור, בהחלט כן. היום לכל החברות יש מוצרים טובים יותר וטובים פחות. אני מאד אוהבת את פודרה HD של ביוטיקייר ואת צללית הגבות שלהם, גם קולקציית השפתונים שלהם מהטובות שנתקלתי בהן.

      אהבתי

    • אין שום בעיה עם פודרה מחברת לואו קוסט. נסי את הפודרה השקופה בתפזורת או פודרה hd של חברת ביוטיקייר. הן נהדרות!

      אהבתי

  4. עזרת לי מאוד !!! חייבת עזרה,איזה גווני מייק אפ מסדרת רבלון כולרסטי יש לך ? שכמו שציינת לקחת ארבעה גוונים .. לא יודעת מה לקחת,אשמח לתשובה 😉

    אהבתי

    • שמחה לשמוע. האמת שזה בעייתי קצת להמליץ כי הבנתי שנרבה מהגוונים השתנו בשנים האחרונות. בנוסף זה משתנה ממאפרת למאפרת בגלל הסגנון שלה. רוב הלקוחות שלי בהירות אז התיק שלי מותאם לכך.

      אהבתי

כתיבת תגובה