צרפת הקטנה בתל אביב

כבר הרבה שנים עברו מאז אותו רגע שבו תעשיית האיפור בישראל נחשפה אל המאפר יוסי ביטון. את הקריירה האומנותית שלו כמאפר מקצועי התחיל בשנת 1996 בצרפת. עם השנים זכה להקים את בית הספר לאיפור הנושא את שמו באזור חוצות המפרץ שבחיפה ואף ליצור קו מוצרים משלו וזאת לאחר ששנים שיווק את מוצרי אטלייר אל הקהל הרחב.

לאחרונה השיק יוסי מרכז איפור בתל אביב אשר ישמש כחנות למוצרי קו האיפור החדש B COSMIC
אם יש משהו שיוסי תמיד הצטיין בו הוא עיצוב, החל מאריזות המוצרים וכלה בפרטי הריהוט הכי קטנים.
המרכז משתרע על שטח של 120 מ"ר מעוצב כולו בלבן. הריהוט, גופי התאורה ועיצוב החלל הכללי  כולם בעלי ניחוח צרפתי. אם אתם שואלים אותי זהו שיק צרפתי מובהק !

את יוסי ביטון איני מכירה מעכשיו, ההיכרות שלי איתו ועם מוצריו ארוכת שנים ואת האמת שבתוך סגנון האיפור שלי יש לא מעט השפעות מסגנון האיפור היחודי שלו ועל כן, מה רבה הייתה שמחתי כשהוזמנתי לבקר במרכז החדש.

את המרכז הציג יוסי כמעט כמו בית אופנה יוקרתי, מעט חנות, מעט אזור לימודי ומעט סלון כלות. מעין מרכז שיש בו את הכל. אמנם יצאתי במעין תחושת "תפסת מרובה לא תפסת" אבל ללא ספק המקום מפואר ומושקע. סביר להניח שאם הייתי כלה הייתי מתרשמת עד מאד וגם כמאפרת שמגיעה לרכוש את מוצרי האיפור אלא שכמקום להשתלמויות ולצילומי הפקות נראה שלי שבמקרה הזה המרחב אינו מספיק גדול. סך הכל כמעין סלון כלות המקום קולע למטרה באופן נפלא.

כן אני יודעת…. תגיעי לעיקר !!! החנות, המוצרים וכל השאר.

אז כרגיל סדרת המוצרים B COSMIC מתאפיינת בעיצוב נקי ואלגנטי.
לידי הגיעו מספר מוצרים:

פלטת צלליות המכילה חמישה גוונים
סך הכל כפלטה סטנדרטית היא לא רעה, הגוונים עדינים ומרקם הצלליות רך, אחוז הפיגמנט בצלליות הבהירות נפלא אם כי משתי הצלליות הכהות יותר שנמצאות מימין ציפיתי להרבה יותר, הפיגמנט היה חלש מידי לטעמי. להגיד לכן שמצאתי בפלטה הזו גילוי מרעיש, לחלוטין לא ויחד עם זאת היא נהדרת לנסיעות ולתיק איפור אישי.

"פודרה מון" שבנינו היא פשוט סומק, התגלתה כהפתעה נהדרת, השם הסקסי בהחלט מוסיף לאריזה היפה ולנפלאות התכולה שבה.
מדובר בסומק ורדרד מבריק שלא יבייש לצורך ההשוואה שום "מינרלייז סקין פיניש" של מאק. אם את אוהבת את הגימור המבריק זהו לחלוטין המוצר עבורך.

אני אפילו אעז לציין שהוא הזכיר לי בתוצאה את אהובי היקר "פטיקוט" של מאק, אם כי הוא טיפה פחות חם בגוון שלו.
אם יש מוצר ששמחתי לגלות זה המוצר הזה. כשיגמר ללא כל ספק ארוץ לקנות. ( 160 ש"ח למעוניינים )

שפתון-מאט היה המוצר השלישי שקיבלתי לנסות ופה אני חייבת לציין שהיה פספוס גדול. מדובר למעשה במוצר נוזלי הדומה לגלוס עם פיגמנט חזק ועוצמתי ללא כל ברק. האריזה כרגיל יפה אך התכולה….

הרעיון לדעתי ענק הביצוע קצת פחות, החומר סמיך על גבול היבש ואני שקצת מכירה חומרי גלם ותהליכי יצור כאלה ואחרים הצלחתי לזהות בניחוח של חומרי הגלם השונים, לא סקסי ! לא סקסי בכלל. לא נעים להודות אבל את המוצר הזה ניסיתי להעביר הלאה שכן הוא חדש וחשבתי שאולי הרגישות היא רק שלי, טרם מצאתי "קונים" לעניין.

ורק לצורך התרשמות הנה איפור שנעשה עם המוצרים, באשר לשפתיים השתמשתי בסוף במוצר אחר.
סך הכל, אם הייתי צריכה לסכם, מרכז האיפור החדש של יוסי ביטון מזכיר לי פינה של פריז במרכז תל אביב. ניחוח של שיק נקי ולבן. אמנם לא כל מה שנוצץ ולבן הוא יהלום אך ללא ספק היו שם כמה אבני חן שוות רכישה.

9 מחשבות על “צרפת הקטנה בתל אביב

    • חח תודה לך 🙂
      הסומק בהחלט שווה, יש אגב עוד גוון אפרסקי יותר, לא זכיתי לנסות אותו אבל אם הוא משתווה לזה שבתמונה, הארנק שלי בצרה.

      אהבתי

  1. נראה מעניין…
    לומר את האמת לא יצא לי להתנסות במוצרים שלו.
    אבל תל אביב הכי לא נגישה לי…
    אני משערת שבגלל זה מדובר על שיק צרפתי (גם צרפתים אני לא מחבבת) ועוד בתל אביב.
    בכל מקרה שיהיה לו בהצלחה.

    אהבתי

כתיבת תגובה