להרוות את הצמא

לוקחת אויר לשניה ומתרווחת, מביטה לאחור על העשור האחרון.
לפעמים נדמה לי שרק אתמול סיימתי קורס איפור ושיש לי עוד כל כך הרבה ללמוד.
בכל מפגש עם תלמידות, לקוחות, קולגות אני מגלה עד כמה יש לי עוד ללמוד ועד כמה באמת אני בעצמי יודעת על תחום האיפור.
כשאני חושבת על זה שהכל התחיל ממש במקרה בגלל מישהי שאמרה לי "את יודעת, לך מתאים להיות מאפרת", מישהי זרה לחלוטין שראתה בי דברים שלא ידעתי שקיימים בי בכלל.
אני שחשבתי שהמילה "מסקרה" היא שם של מחלה לעד אהיה אסירת תודה לאותה אחת על כך שזרעה בי את הצורך לבדוק את תחום האיפור כאופציה.

במהלך העשור האחרון נדמה כאילו יד המקרה הובילה אותי בדיוק לנקודה שבה אני נמצאת היום.
כאילו חתיכות פאזל קטנות ולא קשורות הפכו יחד ליצירת אומנות גדולה שאפילו אני לא הצלחתי לדמיין בראשי. מאז כבר למדתי מהי מסקרה ואני גאה לומר שהידע שלי כיום מאד רחב, אם כי הצמא לדעת עוד, קיים בי בכל רגע נתון.
אני זוכרת שיחה שערכתי לפני כשנתיים עם המאפר אשר כהן, דיברנו על כך שהטענה המרכזית בה נתקלנו שנינו באופן קבוע מאנשי מקצוע עובדים ואף מכאלה שבתחילת דרכם היא שתהליך הלמידה שלהם נגדע ברגע שהם מסיימים את הקורס המקצועי ולמעשה אין להם שום כתובת או יד מכוונת ומנוסה שבאה ישירות מהשטח.

מהשיחה הזו מחשבה אחת ליוותה אותי ומסתבר שגם את אשר.
"אילו רק הייתה דרך להעניק את הדברים שבזמנו אנו כמאפרים מתחילים חיפשנו."
אני חושבת שזו השיחה שבה הכל החל גם אם אנחנו עוד לא ידענו זאת.
במהלך השנתיים הבאות כל אחד מאיתנו עבד על הפרוייקטים שלו, מידי פעם נפגשנו לקפה ולהפקות משותפות.

איני זוכרת את הרגע המדוייק שבו ההחלטה נפלה אבל אני כן זוכרת את ההתרגשות הרבה שליוותה אותי חודשים רבים מרגע שהחלטנו להקים מיזם משותף תחת השם "פרושופ" ובאנגלית ProShop ,חנות אינטרנט נגישה ומלאה במידע היישר מהנסיון שלנו ושל אנשי מקצוע נוספים אשר תעניק מענה לכל איש מקצוע בין הוא עשרות שנים במקצוע או ממש בתחילת דרכו.


בתור מי שכבר עברו כברת דרך בתחום האיפור בישראל, השתתפו באינספור השתלמויות בארץ ובעולם בחיפוש אחר כל אותן טכניקות טרנדים וטכנולוגיות חדשות, כבר בזבזנו את כספינו במקומות הלא נכונים, השקענו זמן ואנרגיות בחיפוש אחרי כל אותם מוצרים מנצחים שלעולם לא יאכזבו ואנו מלאי רצון ותקווה לשתף במסקנותינו.
הרעיון היה לאפשר ללקוחות פרושופ להיכנס אל תוך תיק האיפור שלנו, ללמוד את הטיפים שלנו ולהינות מפירות תהליך הטעייה והלמידה שכבר עברנו.

אם הייתי צריכה לתאר את פרושופ הייתי אומרת שהוא מעין הצצה אל תוך תיק האיפור של אשר ושלי. אנו מעמידים למכירה אך ורק מוצרים שהשתמשנו בהם והתגלו להיות מוצרים מנצחים, כאלה שמעולם לא אכזבו והעניקו תמורה הולמת למחיר שלהם.
בין המותגים הנמכרים באתר : IGA תיקי איפור, עדה לזורגן, OFRA cosmetics ועוד.
בנוסף נוצר קו מוצרים משלים תחת שם המותג Proshop במטרה לאפשר רכישה של מוצרים איכותיים ומקצועיים במחירים שווים לכל נפש.

האמת שבעיני פרושופ היא קצת יותר מזה, פרושופ היא הדרך שלי להרוות את הצמא, שלי ושל כל מי שיחפוץ בכך. אני רוצה להזמין אתכם להיות חלק מתהליך הלמידה הזה, אם יש לכם שאלה, תהייה או רצון לגלות יותר בכל הקשור לתחום היופי אנו נשמח לעזור ולעשות סדר בבלאגן. צרו עימנו קשר, שאלו את שאלתכם, אתגרו אותנו ואנו נעשה ככל שנוכל על מנת לסייע.

ורק בשביל להתחיל במסע המשותף בחיוך אני מצרפת עבור קוראות הבלוג שלי הטבה מיוחדת וכמובן בלעדית מטעם פרושופ.

*שימו לב כי ההטבה כבר אינה בתוקף וכי הפוסט פורסם לפני יותר משנה.

4 מחשבות על “להרוות את הצמא

  1. למרות שאני לא מאפרת אני חושבת שזה ללא ספק פרויקט מבורך! מאחלת לכם בהצלחה ומקווה שהפרויקט הזה אכן יביא להעלאת הידע והמודעות של מאפרים/ות ושל "חובבניות" בתחום האיפור.

    אהבתי

  2. בהתחשב בזה שאני לא מאפרת מקצועית [וגם נמצאת בעוצר קניות רציני בתקופה האחרונה] אני לא ממש קהל היעד הישיר של האתר, אבל הוא מקסים ואני חושבת שזה פרוייקט חשוב. אני מאוד אוהבת את הגישה המקצועית, הלוואי והחנויות הגדולות ילמדו מכם אפילו קצת.
    עד עכשיו עברתי על האתר ברפרוף ולא ממש התעמקתי בחומר המקצועי, אבל הוא מקסים. שיהיה המון בהצלחה 🙂

    אהבתי

    • חחח לא צריך להיות מאפרת מקצועית כדי להינות מפרושופ.
      האתר מיועד לכל מי שרוצה לדעת יותר ולהשיג מוצרים איכותיים במחירים שפויים.
      פרט לעוצר הקניות שלך את בהחלט קהל היעד ולו בגלל שאני יודעת שהצמא לדעת יותר נמצא גם אצלך.

      תודה על האיחולים והמילים הטובות, שימחת אותי מאד 🙂

      אהבתי

כתיבת תגובה