הבטחתי שכף רגלי לא תדרוך שם אבל…

זה לא סוד שאני לא אוהבת את רשת המשביר לצרכן. יש לי תאוריה לגבי הרשת שטרם הצלחתי להפריך, לא משנה מה יקרה את תמיד תעמדי ותחכי שם לבוא המשיח.
גם אם הסניף יהיה ריק מאדם, עדיין אני אמתין חצי שעה בקופה, לא ברור לי איך זה קורה אבל עוד מעולם לא קרה לי שלא הייתי צריכה לחכות שם המון בקופה ועל כן אני משתדלת להימנע מלרכוש שם.

אבל אז…
בשקט בשקט בלי כל מהומה הוצבו בסניפי הרשת סטנדים ענקיים של לקים מבית ANNY
Anny_banner748x345

אל תתנו לתמונה לבלבל אתכם
מותג הלקים הזה אינו אמריקאי אם כי גרמני, אך קולקציות הגוונים נוצרו בהשראת הערים השיקיות ביותר:
לוס אנג'לס – עיר הכוכבים, העיר בה אופנת התצוגות הופכת למציאות.
מיאמי – העיר בה התשוקה לצבע היא החזקה ביותר.
ניו יורק – עיר האופנה והטרנדים, עיר היוקרה וסצנות בלתי נשכחות.

הסטנדים יפים, נקיים ואלגנטיים, הבקבוקים נראים כמו קוביות קרח צבעוניות ולא יכולתי שלא להתפעל מהם.

אני חושבת שהדבר שהכי הפתיע אותי הוא מגוון הצבעים, הקולקציה הקבועה מכילה כ 114 גוונים שכל אחת תצליח למצוא בינהם את אלו הנכונים לה, החל מהטבעיים והרומנטים וכלה בנועזים והאופנתיים ביותר. מידי 8 שבועות יושקו 6 גוונים חדשים ואלו יוצגו בראש כל סטנד לקים כך שלא תוכלו לפספס אותם.

אני אימצתי 5 גוונים, 3 יותר חורפיים וקרים ו2 חמים לימי הקיץ החמים.
גם מבחינת מרקמים, לא חסכו ANNY והמגוון מכיל גליטרים, גוונים שימריים יותר, גוונים אטומים יותר ואטומים פחות.
3
לכל גוון שם ומספר כך שאין שום בעיה למצוא בדיוק את מה שאת צריכה בסטנד הגדול.

הפורמולה לטעמי היא הפורמולה הכי טובה שניסיתי עד כה, בתור מי שלקים נשארים עליה גג יום או יומיים וכבר מתחילים להתקלף, הלקים מבית ANNY נשארים עליי משהו כמו 3 ימים ולפעמים גם יותר. הם נמרחים בקלות, מתייבשים די במהירות ביחס ללקים רגילים שאינם מתהדרים בתהליך ייבוש קצר ועוד לא מצאתי גוון בסטנד שלא אהבתי.

2

בגווני הלקים החמים יותר תוכלו למצוא את השניים הקסומים האלה ששבו את ליבי. WALK OF FAME הוא כתום קייצי שמספיק למרוח שכבה אחת ממנו כדי להבין עד כמה הוא נפלא, ואת JOGGING DATE שהוא מעין בורדו אדום אבל הנוטה לגוון קר יותר מאדום, יש לו שימריות עדינה והוא באמת גוון קלאסי.
1
בין הגוונים הקרים יותר, בחרתי לי אחד חורפי, סגול כחול כהה ומרשים המכונה THE DRAGON LADY והוא מתאים לכל אירוע ערב או לימים בהם את מרגישה קצת יותר נועזת, אך לימים בהם אני מעדיפה משהו יותר עדין בחרתי את
NEVER CAN SAY GOOD BYE, לק שימרי ורוד מטאלי אך עם תת גוון קר, מזכיר לי פרוסטינג של עוגה והוא אחד הלקים הכי אהובים עליי בכל אוסף הלקים שלי. לצידו פירגנתי לעצמי ב DIAMOND COUTURE כי זה ידוע שיהלומים הם חבריה הטובים של האישה.

ומה באשר למחיר?
בקבוק בגודל מלא של 15 מ"ל יעלה לכן 45 ₪ ובהמשך אמורים להגיע בקבוקים מוקטנים של 6 מ"ל ויעלו 19.90 ש"ח
באופן אישי אני משתדלת לא להשקיע יותר מ 20 ש"ח על בקבוק לק אך אני חייבת להודות שבמקרה הזה, לטעמי האישי הם שווים כל שקל ואין לי שום בעיה לרכוש אותם במחיר הזה שכן הם נותנים תמורה הולמת למחיר
אני משתמשת בהם המון, הפורמולה טובה לי והמגוון צעיר ואופנתי. מה עוד בחורה יכולה לבקש ?!!!

אז כן, אני לא מתה על רשת המשביר לצרכן ואני תמיד נשבעת שכף רגלי לא תדרוך שם אך כעת, אני מודה, מצאתי לראשונה סיבה אחת אמיתית וטובה כדי להיכנס ולרכוש באחד מסניפי הרשת.

האם כבר נתקלתם בסטנד הצבעוני ? אילו גוונים אתם אהבתם ? ספרו לי

מחשבה אחת על “הבטחתי שכף רגלי לא תדרוך שם אבל…

כתיבת תגובה