רוצה להיות סנדי – GREASE

סיפורי סינדרלה קיימים מאז ומתמיד בגרסה כזו או אחרת. משהו ביכולת שלנו להתפתח ולגדול מברווזון כביכול מכוער לברבור, תמיד מרתקת אותנו. אולי אחד הסרטים הכי אייקונים העוסקים בנושא הזה בהומור וברגישות הנו המחזמר גריז. אותו מחזמר שאם תחשבו על זה, היה מהפכני בזמנו שכן עסק בנושאים שנחשבו עד אז לטאבו, החל מהריון בגיל הבגרות, פופולריות חברתית, עישון, אלימות, אהבה, נשירה מלימודים או הצלחה מקצועית. גריז עד היום נחשב לאחד ממחזות הזמר המובילים והמצליחים, תורגם לאינספור שפות והוצג בתאטראות בכל העולם. לפני 40 שנה בשנת 1978 יצאה לאקרנים גרסת הסרט של המחזה בכיכובם של ג'ון טרבולטה ואוליביה ניוטון ג'ון אשר הפך את המחזה והכוכבים שבו לתופעת בינלאומית ואהובה במיוחד.

למי מכם הזקוק לתזכורת קטנה, הנה טריילר חגיגות ה 40 לסרט האיקוני.

אני לא חושבת שיש מישהי בעולם הזה שלא רצתה להיות "סנדי" בשלב כזה או אחר בחייה וחלמה על הילד הרע "דני זוקו" אשר מוכן לשנות את דרכו בשל אהבתו אליה. חברת הלקים המובילה בעולם OPI החליטה אף היא לציין את חגיגות ה 40 לסרט האהוב והשיקה קולקציית לקים מרהיבה ב 12 גוונים ושלושה מתוכם במרקם חדש "דמוי עור" כהומאג' למעילי העור והלבוש האופייני בשנות ה 70.

כמו תמיד, לכל גוון ניתן שם עם קריצה המזכירה רגעים קסומים מן הסרט

grease opi swatches

את הקולקציה שהושקה בימים אלו בישראל השיקו במסיבה צבעונית בהשראת הסרט, בה התבקשו משתתפי האירוע להגיע בלבוש התואם לתקופה ואני, שגם ככה ברגיל שלי מתלבשת לא פעם בהשראת שנות ה 60 או ה 70, שמחתי להוציא מהארון את שמלת הנקודות הצהובה שלי שאף הקנתה לי בתחרות התלבושות באירוע, פרס שווה במיוחד – את כל קולקציית גריז ולילה זוגי בבית מלון, מתנת OPI ישראל ורשת נייל סטודיו.

בקולקציה גוונים בוהקים אידאליים לימי הקיץ וגוונים כהים בשילוב גליטרים לאותם לילות קיץ חמים במיוחד.
היוטיוברית פיבי מון, Phoebe Moon מציגה בערוץ שלה סקירה מלאה ומושלמת לקולקציה, בה תוכלו לראות את מרקם כל הגוונים והשוואה לגוונים נוספים המזכירים אותם ולא יכולתי שלא לשתף אתכן במסקנות שלה.

באופן אישי, אני חושבת שזו אחת מהקולקציות הכי מוצלחות של OPI, בהנחה ואת לא פסיכית לקים שכבר יש לה כל גוון אפשרי, רכישה של הקולקציה כולה, תעניק לך פתרון מושלם לכל גחמה. בקולקצייה גוונים פסטלים עדינים כמו לבן, ורוד בייבי, אפרסק, צהוב בננה וסגול לילך כשפחות בא לך להיות נועזת, גווני ירוק, תורכיז, כחול ופחם לרגעים בהם בא לך להיות יותר נועזת וגוונים קלאסיים כמו אדום, בורדו וכתום. גם את את המרקם החדש אהבתי, הוא לא גס מידי, ועדיין מעניק משהו חדש ומיוחד.

לסיכום, בכל אחת מאיתנו יש "סנדי" חנונית קטנה שרק מחכה לפרוץ ולמצוא אהבה, לשבור מוסכמות ולהיות נועזת יותר. ואולי בעצם בדיוק כמו בקולקציית הלקים הכה ורסטילית שנבנתה בהשראת הסרט, אין בנו רק סנדי אחת, אם כי מגוון רחב של "סנדי", נועזות יותר או פחות.

כתיבת תגובה