טופ שופינג – מכניסה קצת צבע

כבר הרבה זמן שלא העליתי את הפינה הזו.
מעולם לא החשבתי את עצמי כבחורה עם שיק או סטייל מיוחד אבל אני בהחלט עוקבת אחרי טרנדים ומוצרים חדשים וניתן בהחלט לומר שאני מושפעת על בסיס קבוע מכל האנשים שסביבי.

בין אם זו מירי מ"פאשן קיטי" שעושה לי בית ספר לסטיילינג או ורד מ "ורד סטייל" שמצליחה באופן קבע להפתיע אותי בבחירות שלה שאיכשהו עובדות או שרית מ"ונילה סקיי 3010" שאני מריירת אחרי אוסף השרשראות שלה ולא רק..

אז פה ושם אני חוטאת ברכישות שבעבר מעולם לא הייתי מנסה, אומרים שלא ניתן ללמד כלב זקן תעלולים חדשים אבל כשזה נוגע לאפנה אני בהחלט חושבת שניתן ללמוד. הסוד הוא לדעת מה נכון עבורך, מירי שמידותיה זהות לשלי מצליחה על בסיס קבוע להפתיע אותי בבחירות הבגדים שלה ואני מגלה כי העובדה שאני מידה גדולה אינה אומרת שלא מגיע לי להתלבש בצבעים או הדפסים כמו כל אחת אחרת. אז עשיתי צעד נועז מבחינתי ונעזרתי במירי לקראת רכישת הבגד הראשון שלי ב ASOS מסדרת ה CURVE (סדרת המידות הגדולות) ורכשתי את השמלה שלפניכן. אני עוד מחכה לבואה אך מקווה שהיא תתאים למידותי.
image1xxl
לפי מירי, כל האלמנטים שבשמלה מתאימים למי שמבנה גופה מזכיר שעון חול ( כשהאגן והיקף החזה כמעט זהים בגודלם והמתניים במרכז צרות יותר) שמלת המעטפת מחמיאה ומסתירה היטב את החלקים שפחות היינו רוצים להדגיש, יש בה אלמנט של חגורה המדגיש את אזור המתניים הצר, מפתח בצורת V המדגיש את החלק היותר יפה של הגוף והיא מגיעה בשני גוונים: שחור או ירוק ואני שאוטומטית חשבתי שהיא תמליץ לי על שחור הופתעתי כשהיא המליצה דווקא על הירוקה ועל כן עצמתי את עיני, לקחתי אויר ורכשתי אותה. מעולם בחיי לא לבשתי דבר בצבע הזה, אני מאלו שתמיד הולכות בשחור ובדרך כלל מסתירות כל חלקה טובה בגופי והנה בשנה האחרונה אני מגלה כי יש לי יותר ויותר חצאיות ושמלות בארון.

את הרכש הבא קניתי במקרה בחנות האביזרים TOP10, מידי פעם אני מצליחה למצוא שם מציאות קטנות ונפלאות שמשמחות אותי מאד במחיר קטן (משהו כמו 30 שקלים) ואיך שראיתי אותם ידעתי שהם שלי. הכי לא אופייני לי ואולי בעצם כן אם חושבים על סגנון האיפור שלי שבו מעולם לא פחדתי להשתמש בצבעים ולו הזוהרים ביותר.

3154

הפריט הבא הוא הפתעה מוחלטת, אם יש משהו שאני שונאת זה להתעסק עם השיער שלי. אני סובלת, כואב לי, פוצע אותי (עוד אחד מנפלאות הסבוריאה הוא רגישות עור הקרקפת) ואני פשוט מעדיפה שלא לגעת בו ולכן כששמעתי על " The wet brush " ידעתי שאני רוצה לנסות אותה.
במבט ראשון על פניו מדובר במברשת רגילה ככל השאר והאמת שכשהיא הגיעה אליי לא ידעתי למה לצפות אבל נגיעה בסיבי המברשת כבר הבהירה לי את מקור ההבדל. סיבי המברשת דקים וגמישים מאד ולראשונה בחיי סירוק השיער היה עבורי תהליך נטול כאבים. בין אם השיער יבש או רטוב נדמה כי סיבי המברשת יודעים בדיוק מתי להיות גמישים ורכים ומתי להיות חזקים על מנת להתיר את הקשרים שבשערי.
8989
מודה כי זרקתי בשניה ובלי כל היסוס את מברשת השיער שלי לפח וזו מחליפה אותה בכבוד רב. בקרוב אני מתכוונת לרכוש את אחותה המוקטנת לנשיאה בתיק. מחיר מברשת בגודל רגיל עומד על 69.9 ש"ח, מברשת מוקטנת לילדים או נשיאה בתיק עולה 49.9 ש"ח

הפריט הבא אף הוא קשור למירי, הלא היא "פאשן קיטי" ולו בגלל שהיא רכשה אותו עבורי כחלק ממהפכת הסטיילינג שהיא עושה לי ככה על הדרך. צמיד קלאסי מבריק ומלא שיק ובו טוויסט קטן שלגמרי מתאים לי באופי. אתם רואים אותו על רקע תיק הורס  של ראלף לורן שקיבלתי מתנה לפני שנים מאחותי הגדולה.

20130625_192052

אז מנצלת את המעמד כדי לשתף אתכן בטיפ נוסף שקיבלתי מחברותיי הבלוגריות מלאות השיק שציינתי לעיל. לא הכל חייב להיות יקר ממותג יוקרה כזה או אחר, הסוד הוא לקחת פריט אחד יוקרתי ולשלב אותו עם פריטים זולים יותר כמו נניח זוג עגילים שקניתן ב 30 שקלים באיזה דוכן או ללבוש שמלה שחורה פשוטה עם תכשיט מרשים. לא סתם סטיילינג הוא תורה שלמה ואם בעבר חשבתי שאין מצב שבעולם שאדע לעשות את החיבורים האלה אז היום אני מבינה שזה בהחלט אפשרי. כל שעליי לעשות הוא להקשיב, להתעניין ולקרוא.

6 מחשבות על “טופ שופינג – מכניסה קצת צבע

  1. איזה כבוד להתארח פה! העונג כולו שלי. כמה חבל שאנחנו גרות כל כך רחוק, שאם לא כן הייתי שמחה להצטרף אלייך ולמירי לסדנאות הסטיילינג 🙂
    השמלה שבחרת בעזרתה מקסימה והיא אכן מתאימה מאוד למבנה הגוף שלך. והצבע שלה מדהים! גם הצמידים הצבעוניים שקנית מקסימים וישתלבו נהדר עם הלוקים "האיפוריים" ההורסים שלך! תתחדשי על הצמיד ממירי, זה בדיוק את! ממש מדליק.
    אוהבת אותך מאוד יפתי!!! ולכבוד הוא לי לשמש לך השראה 🙂
    נשיקות ❤

    אהבתי

  2. תתחדשי על כל הקניות! צבע זה תמיד טוב! 🙂
    מאוד אהבתי את השמלה. לצערי שמלות כאלה לא יושבות עלי טוב… הצמידים עושים שמח בעיניים והמברשת נראית ממש מגניבה! סירוק ללא כאבים זה בהחלט חלום עם שיער נוטה למתולתל…
    לצערי אני יחסית נרתעת מצבעים עזים (במיוחד באיפור), אבל גם זה עובר לאט לאט 🙂

    אהבתי

    • תשמעי המברשת לגמרי הפתעה ולגבי השמלה אני מקווה שתפתיע אותי לטובה גם כן. זו פעם ראשונה שאני מודדת את עצמי ומנסה לפי זה להחליט מה המידות שטובות לי. סומכת על מירי בעיניים עצומות אבל לא על הבריטים והמידות ההזויות שלהם.
      לגבי צבעים, זה לחלוטין תהליך ! יגיע גם אלייך 🙂

      אהבתי

כתיבת תגובה